Kaç Kere Aşık Olur İnsan Bilinmez ama Herkesin Bir Acısı Vardır

Her insan sever, aşık olur, bir kadının ya da bir erkeğin özlemi ile dolar içi. Sevmek büyük bir marifettir. Şairin dediği gibi "Seni sevmek her ne kadar mahiyetli iş olsa da mükafatı her zaman güzeldir". Lakin sadece sevmek yetmiyor...


Cesaret, fedakarlık gerektirir kimi zaman...İnsanların çehrelerindeki güzellik bir kenara dursun, seyre dalsın deniz mavsini kalbi güzel olanlar, onlar sevilmek için en mükemmel insanlardır. Fikirler, düşünceler aynı olunca güzellik kimin umrunda. Velev ki çok güzel ya da yakışıklı birine aşık oldunuz. Eğer düşünceler, duygular, hisler aynı değilse yüzdüğünüz bu denizde boşa kulaç atmış olmaz mısınız?


Sevmek günümüzde sadece vakit, eğlence ya da insanların birbirlerine karşı yaptıları övünme alışkanlıkları gibi saçma bir unsura dönmüş durumda. Evet bir unsur oldu. İçinde bulunduğumuz bu tarih diliminde gençlerin amaç veya hedef uğruna değil zevk ve arzu uğruna yaptıkları çirkin işlerin ilham kaynağı olmuştur... Şöyle ki ilişkiler de söz vermek, yemin etmelerin sayısı çoğaldıkça kimilerinin yalanlardan ibaret olduğu anlaşılınca kişilerdeki kin, nefret gibi duygular boy göstermeye başlamıştır. Bu da insanlarda tükenmişlik yahut çaresizlik sendromlarını ortaya çıkarmıştır.



Bundan sonra kimseyi sevmeyeceğim!



Meşhur kelime :) Fakat 5 ay sonra 1 yıl sonra birilerinde hoşlanıyoruz öyle değil mi? Daha sonra sevmeye ilerlerse aşık oluyorsunuz. Ben de dahil herkes bunu yapıyor. Sonra ondan da bir darbe sonra tekrar...



Kimseyi sevmeyeceğim insanlar iki yüzlü! Bu devirde babana dahi güvenmeyeceksin!



gibi lafları duyarsınız ya da söylersiniz?


Ama ileride bir kişiye daha güveneceksiniz yine seveceksiniz..Sevgiye acıkacaksınız.Sevmek isteyeceksiniz. Sevince yine yarıda kesilecek sonra Turgut Uyar'ın şu sözlerinin hakkını verceksiniz;


Kaç kere aşık olunur bilmem ama herkesin bir acısı vardır..


Herkesin acısıda budur aslında.Başkasının olma korkusu !. Çiftler ayrıldıktan sonra en çok acı veren şey bu değil mi?


Ya o gözler başkalarında parlarsa,


Elleri başka ellerde yahut dudaklar başka dudaklarda..


Kendimize yediremeyiz bunu bir türlü..Giden severek gitmez ki..Seven gitmez ki..Az önce dedim ya cesaret ve fedakarlık ister.Kızlarda bu iş biraz daha zor gibi lakin hiç de öyle değil..


İman varsa imkan da var!


İlişkiler ciddiyetle olmalı, keyfiyetle değil!


İnançla olmalı, tutkuyla bağlanmalı, herhangi bir cinsel dürtü kontrolu ele geçirmemeli!


Öyle ya tek gecelik, haftalık, aylık ilişkiler var. Bunları hepimiz biliyoruz. Bunları yapanları da kınamıyorum aşağılamıyorum..İslah olmalarını niyaz ediyorum..Sadede gelirsek herkesin bir acısı var içinde.


Kaç Kere Aşık Olur İnsan Bilinmez ama Herkesin Bir Acısı Vardır

Kaç Kere Aşık Olur İnsan Bilinmez ama Herkesin Bir Acısı Vardır
Cevapla