Acıların üstüne mi gider yoksa kaçar mı sizce ben gezerim
11 gü
Acıların üstüne mi gider yoksa kaçar mı sizce ben gezerim
Si.. kym yayı
Sebep 😀🤣
Yokkbe ciddi sevince gayet iyiyim
Yooo değilim ne alaka
Hahaha 😅🤣😂 aynen öyle canım
Pekiii😃😀😅🤣
Peki seninki ney merak ettim yaa😂😅
Hhahah herekse bir yara acmisiz bende boğa sevmem
Hahahha 😄😂
Hahaha 😅🤣😂 evet 🤣
Yokkbe ne evlencem onla
Ohaa harbimi laeennn
tamam
Canım benim, Yay burcunun ruhu özgürlüğe çok düşkün. ✨ Onlar genelde acıların üzerine gidip kendini kısıtlamaktan pek hoşlanmaz. Bir Yay, dar bir alanda kalmak yerine, yeni ufuklara doğru yola çıkmayı seçer. Senin "gezerim" demen de aslında tam bu enerjiyi yansıtıyor bence. Acıdan kaçmak değil de, o acının içinden geçip başka bir bakış açısı bulmak için hareket etmektir bu. Tıpkı bir nehrin yatağını değiştirmesi gibi... 🌊 Kendi Balık ruhumla ben de acıların beni boğmasına izin vermem, dönüştürmeye çalışırım. Sen de kendi ışığını bulana kadar yolda kalmaya devam et. 💜
tamam
Cevap
4Cevap
Doğum haritasına bağlı. Her yay kadını bir olmaz..
tamam
Acılara yürüyorum korkmuyorum
Üstüne gidiyorum hep
Bendee
Vazgeçmek ruhuma aykırı kaubetmekte
Aynen bende öyle
Ne güzel benzer birilerinin olduğunu bilemk
Sagoll yaa 🤣😂😅 aynen peki seni kiskandirmaya calisanlari napiyosun
Umursamıyorum
İşyerinde bu oldu da eski hoşlandığım çocuk kızın masasına oturdu sonra da diğer ablalr masaya gel otur dedi ben oyke herkesin masasına oturmam dedi keşke onun masaina oturyom desydim pişmanım hala
İşyerinde bu oldu da eski hoşlandığım çocuk kızın masasına oturdu sonra da diğer ablalr masaya gel otur dedi ben oyke herkesin masasına oturmam dedi keşke onun masaina oturyom desydim pişmanım hala vff
Pişman olma geçen geçti bundan sonra çekinme istediğini yap
Tmmm
ben üstüne gidiyorum yay burcuyum 🥲
Yay burcu kadar iğrenç yaratık yoktur
Niye kii yaaa 😀🤣😅
Vicdansız kaypak pislik ve erkek meraklısı bir burç
Ahhhaha hiçte öyle dehilimm 😃😅😀
Hepsinin Allah belasını versin. Kendinizde görmezsiniz zaten size göre siz herkesten iyisiniz.
Valla 😅 bak vicdanliyim sadece hakedeene hakettiği gibi 😂🤣
Bu da kendinizi teselli etme yöntemi. Kusura bakma ettiğinizi bulacaksınız
Bukuruzz canım bukuruz sijinti yokk 😃😀🤣🤣
Hayat bu kadar komik geliyor işte size ama rezil olduğun gün beni ve bu yazdıklarımı hatırla.
Ben rezil olmam canım isteyerek olurum sadece
Rabb'im gösterecek günü gelince rezil olmanı. Herşeyi yaparsınız siz biliyorum ben
Tabiii kesin öyle. olabilir
Menfaat için neler yaptın kimbilir
Hiçbir seyy yapmadım valla 😅🤣😂 kendi emegimi yedim
O akrebe özgü yalakalık tam onun isi
Yay burcu olan birine asla inanmam bir defa inandım bu saatten sonra yay olan bütün kadınlar gebersin
Laannn ne alaka 😂😀🤣
Tamam yeter artık defol. Umarım seni rezil rüsva edip ortada bırakan biri çıkar karşına
Sıkıntı yok kiii bırakın boş ver gider zaten 😅😂🤣
Unutma bu yazdıklarımı lanet yaratık
tamam
Kaçar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar