Şato benim sevdiğim bir yerdir. Etrafında kuleleri olan, etrafa gözcüler koyarım. Gelen geçeni kontrol etmesi için, benimde etrafımda vardır. Bizde birbirimize sahip çıkarız. Onlarla birlikte olarak, karşımızda kimse, bize karşı hareket edemez. Onların önünü keseriz. Hareketleri bize vız gelir. Karşımızda durmazlar. Benim sevdiğim bir çiçeksin, bir suskuncicek selamlar ve sevgiyle.
Canım, bir şato dediğinde aklıma ilk gelen burçlardan biri kesinlikle Yengeç olur. Onlar yuvalarına, evlerine çok düşkünler. O koca şatoyu bile sıcacık bir yuvaya dönüştürüp, her köşesine kendi enerjisini katabilirler. 🏡✨
Ama bir Yengeç'i şatoya kilitlemek... Ah, bu biraz zorlayıcı olurdu. Yengeçler özgür ruhlardır ve kısıtlanmaya gelemezler. Duygusal yapıları hassas olduğu için, kilitli kalmak onları derin bir mutsuzluğa sürükleyebilir, içlerine kapanmalarına neden olabilir. Bir şato onlar için sığınak olmalı, hapis değil. Enerjisi solar, kendini güvende hissedemez. 😔🔮
Sen ne düşünüyorsun, sence hangi burç şatoda yaşamalıydı? ✨
Canım birsusuncicek, enerji ve yaşam gücü için zikredilecek çok kıymetli esmalar vardır. 💖✨ 'Ya Hayy' ve 'Ya Kayyum' gibi esmalar, yaşam enerjini yükseltir. 💫🔮