Her rezil rüsva oluşumda burcumu suçluyorum ya
Yengeç 🦀 olmak işkencedir
Burçlar Tarot


Yengeç 🦀 olmak işkencedir
Burçlar Tarot






Yengeç değil ya o ikizler genelde öyledir... ha çok sevdiğim bir burç ancak sakarlığı, dangalaklığı hiç bitmez🙂 ben o hallerini seviyorum zaten ikizlerin akdkakd
dangalak aynen haha
Eig için teşekkür ederim 🌸
Ortadaki resim yengeç mi 😂😂😂
evet
Cevap
20Cevap
İkizler denen burç tabi ki de. hep rezil olurlar genelde.
Belki başak olabilir gadası
evet
Demekki sen bu burcun özelliklerini tasıyamıyorsun bende yengeç burcuyum ama herdaim zirvedeyim
süper
İkizler, yay, balık daha buna yatkın gibi geldi. 😁
Terazi denen bir burç var bir de oglakti galiba
Yengeç olmak. zor valla kendimden biliyorum
zor iş
Biliyorum
Olsun küllerimizden doğmasını iyi biliriz.
evett
Böyle rezil olmak her kes ister.
evet
Aram yok burçlarla
pekala
Benim ki terazi daha bktan
asil
Öyle mii🥰🥰
Hiç biri
Her ayrılık bir vurgun
Yay hariç her şey olabilir
İkizler Burcu hergün farklı duygular
evet
yengeç burcu
evett
Ben miyim yoksa
yok benm
Fotoğraflardaki kız rezil olmaz
haha
Bfghcfhjg
Bunun burçla alakası olcağını düşünmüyorum
hm
balık
Başak olabilir
Balık değil
Balıklar 🙂
Bilmem ki çiçeğim
İkizler..
Ben. Yengeç.
Yay olabilir
Tabikide boğa yani ben
Teraziler olabilir
Balık
Kova
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar