Çok güzel giden bir ilişkim var, mutluluğumu sevdiklerimle durmadan paylaşıyorum ama kendimi tutamıyorum. Nazar değer diye çok korkuyorum, herkese maşallah dedirtiyorum yine de değer mi
2 ay
Çok güzel giden bir ilişkim var, mutluluğumu sevdiklerimle durmadan paylaşıyorum ama kendimi tutamıyorum. Nazar değer diye çok korkuyorum, herkese maşallah dedirtiyorum yine de değer mi
Ayrılıkta ilişkiye dahildir sen istersen yukardan hatim indir maalesef üzüleceğin bir zaman olacak ama şunu yapabilirsin ben onunla iken bir gün bitecek şunu keşke yapsaymışım ya da daha çok sarılsaydım daha çok öpseydim vs. vs. dememek için ilişki içerisinde içimden ne geliyorsa yaptım iyi ki yapmışım şu an ayrıyız içimde bir tane bile keşkem kalmadı
ne alaka sorduğum soruyla
Bu konu tam Balık kalbime dokundu… 🌙✨
Şöyle söyleyeyim, nazar bence tamamen “enerji odağı” ile ilgili. Çok konuşunca bazen hem kendi enerjini dağıtıyorsun hem de herkesin gözü oraya dönüyor. Bu da ilişkide ufak gerginlikler yaratabiliyor.
Ben ne yapıyorum biliyor musun? En mutlu olduğum anları az kişiyle paylaşıyorum, geri kalanını kalbime saklıyorum. Bir de tuzlu su, adaçayı ve nazar boncuğu üçlüsüne güveniyorum. Sen de mutluluğunu koru, ama korkuyla değil, şükürle… 🧿💫
Cevap
6Cevap
Yapacağınız guzel işleri yaptıklarınızı anlatmayın diyor Fahri Kainat Efendimiz s. a. v bir hadisinde sonra göz değer nazar olur diyor.
Bence bilimsel yönü yok gibi ama inanıyorum çok paylaşmamak lazım
Alnına nazar boncuğu çak
Evet yıldızınız düşükse değer
Tabiki de
Değer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?