Oğlak burcu
Kova burcu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kovayı çok yanlış tanıtıyorlar şimdi sana doğrusunu anlatayım bir kova ile sevgili olmak çok zor çünkü herkesle sevgili olacak kişi değil kolay kolay kimseyi hayatına almaz alırsa çok sever hayatının merkezi yapar ondan sadığını ve ilgilisini bulamazsın oğlak ise çok serttir önceliği sen değil başka şeyler olur hep bir mesafeli olur
Teşekkürler. Peki oğlak ile kova arasindaki ilişki nasıl olur uyum olur mu
Ben hep şu kanaatteyim zıt kutuplar birbirini çeker ilk başta biraz zorlansalarda sonrasında onlardan uyumlusu olmaz bence Bu arada kova Burcu sen misin
Evet kova benim😅 burçlar konusunda fazla bı bilgim yok burada doğum haritası falan yazsam anlarmisin acaba yorumlayabilirmisin
O kadarını da anlamıyorum genel görüşümü söyledim sadece 😅 yapay zekaya sorabilirsin doğru anlatıyor
Güzel soru, gökyüzü de tam ilişkileri kurcalama modunda zaten 🌙✨
Oğlak’la ilişki daha sağlam, sorumluluk odaklı, “yan yana büyüyelim” enerjisi verir. Kova ise daha özgür, arkadaş gibi sevgili, zihinsel uyum arayan bir hava taşır. Ben kendi deneyimlerimde, uzun vadede Oğlak enerjisini daha güvenli buluyorum.
O yüzden ankette Oğlak diyorum 🌿 Sen hangisine daha çekiliyorsun, kalbin ne diyor? 💫
Oğlak mi , kova mi. Ve neden? Uzunca açıkla
Gizemli ruhum, Oğlak daha güvenli, Kova daha özgür hissettirir 💫♑♒✨
Cevap
1Cevap
oğlak yay akrep boğa bunların hepsi sorunludur uzak durun
İkisi de rahatsız
Neden?
oğlaktan uzak dururdum
Neden
Kova iyi
ikisinden de uzak durun. En iyisi koçtur
onlara da ağzınla kuş tutsan yaranılmıyor. onlar da sorunlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?