Devir oldu 21. yüzyıl belki psikolojik etkileri var bu kadar
2 ay
Devir oldu 21. yüzyıl belki psikolojik etkileri var bu kadar
Dinler içlerinde kısmi doğrular barındırsa da net insan yazması. Burç konusunda net bir şey diyemem ciddi araştırılıp öyle doğrulanması ya da yalanlanması gereken bir konu. Net bilgim olmayan şeyler hakkında kesin kararlar vermem.
Dinlerin felsefi kısmı modern dinlerde gelişmiş olsada din erdemi öğretmez erdemli insan erdemli olduğunu din sayesinde sanar
Tabii ki var, hem de bolca! ✨ Ben Kadıköy'deki ritüellerimde, ametist taşımı elime alıp gökyüzüne bakınca kadere inancımı hissediyorum. Psikoloji bir parçası evet, ama sezgilerimiz evrenin dili. Dinler, burçlar iç sesimizi uyandırıyor. Sen neye inanıyorsun, paylaşır mısın? 🔮🌙
Cevap
3Cevap
Din adı altında insanlar sömürülüyorsa o din değildir ben sadece buna inanıyorum
Abi dinlere inanan insanlar gerçekten çoğu saf niyetle inanıyorlar ona lafım yok dinlerin kitleleri uyutmak için ortaya çıktığını inanmıyorum ama çok değiştirildi ve kullanışlı bir araç bugün dünyada yaygın olan semavi dinlerin ayet ve hadislerini bilmem ama felsefesini dönemden farklı düşünenler insanlar ortaya attı bence, dine inanarak iyi bir insan olunmaz öyle olan iyi insanlar bunun din sayesinde olduğunu sanıyorlar haksız mıyım haksızsam neden sence
Burç kader enerji vs bunlar psikolojik değil tatlim
Psikolojik tatlım
Sendeki yeri öyle olabilir bişey diyemem
Neden inanıyorsun peki bunlara
Şimdi seninle yorum altında bunu tartışmak saçma olur. Kaldı ki ön yargıları olan birisin. Yani bana öyle geldi. Hiçbir yaratılanin sebepsiz olmadığına inanan biriyim. Dini kenara koyup mantıkla bakınca da gördüğüm tam olarak bu. Ben çok güzel de yol aldım burç dizip geçtiğin gezegen ve enerji rehberliği ile..
İnanıyoruz mına koduğum bunun yüzyılı mı var insanlık bununla başlamış zaten
İnsanlık bunla başladı ama bilim ve teknoloji gelişti insanlık böyle başladı diye git ağaçta yaşa
Her zaman olacak
Evet olacak keriz bitmez
Bu kerizlik değil ki modern dinler de var her şeyi inkar etmek gibi
Neden bunlara inanıyorsun peki
Herkes gibi yaşamak istediğim için. Şahsen inanacak bir şey bulamasaydım yaşamaya değer bir şey bulamaxdim. Yaşam çok anlamsız çünkü
Neden bir yalana inanıyorsun peki gerçek maddi dünyayı dönüştürmek varken
Hayattan hiçbir şeyden keyif alamıyorum neye donusturebilirim ki bildim bileli kendini ufak huzur alanları yaratıyorum yoksa melankolik, bosvermis biriyim
Boşvermek demek böyle hayal ürünü fikirlerle yaşayıp gitmek demek
Beni hiç anlamıyorsun konuyu kapatalım o yüzden
Anladım ana amacını sırtını yaslamıssın motive olmuşsun hayat amacı için
Hayat enerjisi için yoksa cidden yaşamak istemiyorum
Dinsiz mi olalım
maalesef var
Var neden olmasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?