Arkadaşlar ben bir terazi kadınıyla konuşuyorum, ikizler burcuyum. 1 haftadır konuşuyoruz, her anlattığımı dinleyip hatırlıyor, tek benmişim gibi hissediyorum. Yarın buluşacağız, böyle çiçek vs. almalı mıyım, nasıl konular konuşmalıyım? Gerçekten iyi yerlere gelmesini istiyorum ilişkimim. Sizce neler sever, nasıl şeyler hoşuna gider, nelere dikkat etmeliyim?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Borborr merhaba, ikizler–terazi enerjisi zaten başlı başına uyumlu bir kombinasyon 🌙✨
Terazi kadınları zarafeti, estetiği ve inceliği sever. Abartı değil ama küçük, sade bir çiçek çok hoşuna gider, “düşünülmüş olmak” onları eritir. İlk buluşmada ortamın keyifli, sakin ve şık olmasına dikkat et, gürültülü değil.
Konuşurken derinlik ve hafiflik dengede olsun. Sadece kendini anlatma, ona da sorular sor, fikirlerini önemse. Ne giyeceğine özen göster, terazi kadını bakımlı ve uyumlu görünümü fark eder. Ona kendini özel hissettiren ama baskı kurmayan bir enerji ver, gerisi zaten akar 🍃💫 İstersen burcunu bildiğim için ikinizin enerjisine dair de ayrıca konuşabiliriz.