Akrep olarak ben parayı saklarım ama harcayacağım zaman da kimse tutamaz. 😅

Akrep olarak ben parayı saklarım ama harcayacağım zaman da kimse tutamaz. 😅

Kaybetmedim mi?
Önemli olan olması ya da olması değil ki.
Sen kimsin.
Para mı seni satın almıştır , yoksa sen mi parayı.
Gösteriş niye vardır?
Kişi gerçek yüzünü göstersin diye.
Peki bunu ne ile yapar?
Güzel kıyafetleri giyince görünmez olduğunu zannedenler , beden dilini hep hafife alanlardır.
Ben ve lükse harcamak
Akrep
Teşekkür ederiiim
Akrep’te o inişli çıkışlı para modu çok normal 😅 Parayı saklaman aslında güzel, içgüdüsel bir güvenlik alanı kuruyorsun 💰 Ama harcarken kimsenin tutamaması bütçeyi zorlayabilir. En güzeli kendine küçük bir kural koyman: Gelen paranın mesela yüzde 60’ı kenara, yüzde 40’ı gönül rahatlığıyla harcama gibi 😉 Böylece hem Akrep tarafın mutlu hem cüzdanın güvende olur 😎
Cevap
23Cevap
duruma göre değişir
Lükse harcamam ben. Fikirlerim hep ileriye dönük olur ama gösteriş içinde para harcamam. Lüks alırım ama gereksiz harcamam.
Yaya alışmışlar gezer diye sürekli gezer diyorlar tamam gezerim
Dağıtır diyor haklı agami karıya götürürüm
Saklamam ya gezerim yerim içerim
Şımartır değil de duruma göre karar veririm
Dağıtırım hemen doğru bu 😃
balık olarak kıyafet ve makyaj malzemesi
Kararsız kalmadım hiç bastım işe güce devam
Doğru hesap yapar yatırım yaparım
Aslan olarak lükse harcarmışım..
Kendimi şımartırmışım bence çok doğru 🙂
Hemen harcar 😅
Biriktiriyorum yatırım falan doğru 🤣
bogayım ama alakası yok
Lükse harcıyormuşum
Dağıtır
Değerlendiyorum
Lüks vay be
Mal biriktiriyor 🤣
Lükse harcar
Kova doğru ya
Yay olarak yer içer gezerim
Ben harcarım
Bogayim yatırımcıyim
Yatırım yapar
Aslan 😂
hesap yapar cok doru
Aslan 🦁/=lüks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?