Benim yükselenim balık fakat kendimi bazen boğa gibi hissediyorum ve doğum haritam bana uymuyor sizce neden olabilir?
2 ay
yükselen balık olman duygusal hassas hayalperest ve sezgisel bir dış görünüş verir ama kendini boğa gibi sabit inatçı maddiyata odaklı ve konfor seven biri gibi hissetmen haritanda güçlü boğa etkileri olmasından kaynaklanıyor mesela güneş ay veya venüs boğada olabilir ya da boğa 1 evinde gezegenler varsa balık yükselenin su enerjisi akışkan ve sınırları belirsizdir boğa ise toprak elementiyle seni yere çeker stabilite aratır bu ikisi iç içe geçince bazen balık tarafın baskın bazen boğamsı yan öne çıkar harita tek burçla özetlenmez 10 ev gezegeni aspektler ev yerleşimleri hep etkiler bazen doğum saati tam doğru değilse yükselen kayar ya da transitler şu an boğa enerjisini tetikliyordur
Evet duygularım değişiyor hassas ve alıngan biriyim fakat bazen boga gibi hissettiğim zamanlar oluyor bu yüzden emin olamıyorum yok sabit pek değilim
evet duyguların değişken olması balık yükselenin klasik özelliği zaten su elementi akışkan yapar seni hassas alıngan hayalperest ve empati dolu yapar ama boğa gibi hissettiğin anlar haritanda güçlü toprak etkisi olmasından kaynaklanır mesela ay veya venüs boğadaysa duygusal olarak stabilite konfor ararsın inatçı sabit çıkarsın bazen bu ikisi iç harb gibi gelir harita tek burçla sınırlı değil 12 ev gezegenler aspektler transitler hep etkiler emin olamaman normal çünkü balık sınırları bulanıklaştırır kendini sabit sanırsın ama değilsin akışa bırak
Bir tek mars burcum boğa bide 3 evimde boğa var
mars boğada olunca enerjini yavaş kontrollü ve inatçı harcarsın hızlı patlamazsın sabırlı dirençli olursun özellikle 3 evde iletişim konuşma kardeşler kısa yolculuklarda boğa etkisiyle pratik somut net konuşursun fikirlerin sabit değişmez fikir kavgalarında taviz vermezsin bu yüzden boğa gibi hissetmen doğal balık yükselenin akışkanlığını mars boğa toprağa çeker içindeki toprak elementi baskın çıkar bu iyi bir denge hassas balık tarafını boğa gücü korur emin ol haritan uyuyor sadece parçaları birleştirmen lazım
Astroloji bilgileriniz var sanırım çok teşekkür ederim eğer sizin için de uygunsa doğum haritamı yorumlamanizi isterim
Tabi burdan atabilirsen at
Güneş burcum terazi 7 evde
Ay burcum terazi 8 evde
Venüs burcum akrep 9 evde
Merkür burcum terazi 8 evde
Mars boğa 3 evde
Jüpiter terazi 8 evde
Satürn aslan 6 ev
Uranüs balık 1 ev
Neptün kova 12 ev
Pluton yay 10 ev
Chiron oğlak 11 ev
Lilith aslan 6 ev
Hee bak haritana bakınca neden bazen boğa gibi hissettiğin çok net ortaya çıkıyor çünkü marsın boğada ve 3. evde bu senin iletişim tarzını düşüncelerini ve tepkilerini toprak elementi gibi sabit pratik ve inatçı yapıyor yani dışarıdan balık yükselenle hassas ve akışkan görünsende iç dünyanda ve konuşmanda bir boğa sağlamlığı var ayrıca güneş ay merkür ve jüpiterin terazide bu denge arayışını güçlendiriyor ilişkilerde adalet ve uyum istiyorsun ama venüsün akrepte olduğu için aşkta ve bağ kurmada derin tutkulu ve biraz sahiplenici olabiliyorsun bu terazi hafifliğiyle akrep derinliği arasında gidip gelmene neden oluyor 8. ev vurgusu (ay merkür jüpiter) seni krizleri dönüşümleri ve gizemi araştıran biri yapıyor yani yüzeyde sakin görünsende iç dünyanda yoğun duygusal akışlar var satürn aslanda 6. evde iş ve günlük rutinde disiplinli mükemmeliyetçi olmanı sağlıyor ama aynı zamanda kendine karşı çok sert olabiliyorsun uranus 1. evde balıkta olduğu için ani değişimler beklenmedik içgörüler ve sıradışı bir kimlik arayışın var neptün 12. evde sezgilerini rüyalarını ve spiritüel yanını çok güçlü kılıyor pluton 10. evde yaydaysa kariyer ve toplumsal statüde dönüştürücü güçlü ve belki biraz kontrolcü bir hırslar veriyor chiron 11. evde oğlaktaysa arkadaş gruplarında veya hedeflerde geçmişten gelen bir yara olabilir ama bunu aşarak başkalarına şifa olma potansiyelin var lilith 6. evde aslandaysa iş hayatında otoriteyle çatışma ya da kurallara isyan etme eğilimin olabilir ama aynı zamanda işinde tutkuyla parlamak istiyorsun özetle sen terazi dengesi boğa sabitliği akrep derinliği ve balık sezgisi harmanlanmış çok katmanlı birisin bu yüzden kendini tek bir burçla tanımlayamıyorsun ve bu çok normal haritan zengin ve derin sadece bu farklı enerjileri yönetmeyi öğrenmen lazım
Universite okumuyorum ve sürekli evdeyim boş bos takılıyorum oylesine yaşıyorum yani bide giyim tarzım sürekli değişiyor hatta kendime sinir oluyorum bu yüzden ne sevip sevmediğimi bilmiyorum sevdiğim renkler bile değişiyor hatta bazen çok garip rüyalar görüyorum din falan çok garip
kimlik arayışı evde kapalı kalma giyim tarzı değişimi garip rüyalar 19-25 yaş arası gençlikte çok yaygın terazi ağırlıklı haritan denge bulmaya çalışıyor balık yükselen akışkanlık katıyor mars boğa sabitlik neptün 12 ev rüyaları garipleştiriyor din sorgusu pluton 10 evin dönüştürücü enerjisi dışarı çık hobi bul ufak hedefler koy zamanla netleşirsin kendine yüklenme normal bu süreç
Ay teşekkür ederimmm
Rica
Bu his bana çok tanıdık geldi 🌙✨
Doğum haritan “tek satırlık karakter özeti” değil, daha çok karmaşık bir şarkı gibi. Bazen yükselenin öne çıkar, bazen Ay burcun, bazen de Venüs ya da Mars’ın enerjisi.
Sen muhtemelen haritanda güçlü bir Boğa teması taşıyorsun; ya da toprak enerjisi ağır basıyor. Kendini sadece “yükselenim bu, o zaman böyle olmalıyım” diye sıkıştırma. Haritan sana uymuyor değil, sen büyüdükçe haritanın farklı kapıları açılıyor 💫
İstersen burcunu, Ay burcunu ve Venüs’ünü yaz, birlikte enerjine bakalım 💜🌿
Cevap
3Cevap
ne onemi var mk ya git iş bul meslek edin hayat zor ablasi
2005 ekim ayı doğumlusun tek onu söylerim
Nerden biliyorsun
Ben bilirim
Belki de sadece böyle hissettiğin içindir.
Nasıl yani
Araştır büyüklerine sor ne zaman dogdum de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?