2 gündür çok garip leylek temalı şeylerle karşılaşıyorum. Sanki marteniçkamı artık çıkarmam gerekiyormuş gibi hissediyorum.
Var mı bu konuda yetkili birisi? Daha önce marteniçka takmış tecrübeli bir KScan?

2 gündür çok garip leylek temalı şeylerle karşılaşıyorum. Sanki marteniçkamı artık çıkarmam gerekiyormuş gibi hissediyorum.
Var mı bu konuda yetkili birisi? Daha önce marteniçka takmış tecrübeli bir KScan?

Bu konularda bilgim var biliyorsun ✨ Marteniçka enerjisel⚡ ona yüklediğin anlam doğrultusunda çalışıyor bir tür koşullanma gibi düşünebilirsin. Arada bir çıkarmalısın. Onlar birer işaret. 7-10 gün falan ardından tekrar 🔄 takabilirsin. Bu ara dönemde ruhuna iyi gelip gelmediğini kontrol edip karar ver 💟
Evet o işaret çıkar ben de çıkarıyorum. 🌸
Evet güzel düşün asarken ✨💟
Leylek veya Kırlangıç şart. Göremezsiniz ayın sonunda dilek tutarak bilekliği çiçek açmış bir ağacın dalına bağlayabilir, toprağa gömebilir veya bir taşın altına bırakarak yeni başlangıçlar için doğaya teslim edebilirsiniz. 😏
Rica ederim 🌸
evet buyurun yetkili benim efemm 😎
Tüm çocukluğum marteniçkalarla gecti ❤️🤍
Balkan kiziyim ben ve bu da bize ait bir Balkan gelenegidir ☺️🥰
At yalanini
@MarllboroRed heyy bi dk senin de bilmen lazım bunu? bilmiyorum olamazsın değil mi
*bilmiyor olamazsin
Ilk leylegi görmeden bilekten çıkmaz o marteniçkalar. çünkü onlar baharın gelişi, doğanın yeniden doğuşu ve yaşamın canlanmasının simgesidir ve ilk leylek geldiğinde bahar gelmiş demek olur 🌸🌺
Kesinlikle kendin görmelisin. Hatta bizimkiler havada uçarken görmelisin derler hep..
Aslında bunlari benim hemşomun bilmem lazım ama ortadan kayboldu @MarllboroRed 😝
Dursun dursun, guzel olmus yakismistir kesin ❤️
evet ben de cok seviyorum. hatta biz sadece bilekliğini değil, birçok çeşidini kullanirdik, broş anahtarlik toka vs. Ve düşün okulda bile bize marteniçka yapmayı öğretirlerdi 😊🥰
teşekkürler canım 😊😊
hadi bakalım sen de leylegi görene kadar gözün semalarda gezersin artik 🤭🙄
Ben bilmiyorum nolmus
@MarllboroRed sen boswer simdi, gel ben sana anlatirim kanki 😆😆
Bayram parası 🥳🥳🥳
Bizim oralarda (Balkanlar) leylek görünceye kadar takılır. 😊
Asıl önemli olan leyleyin durumu. Şöyle ki; havada mı yerde mi yoksa yuvada mı gördüğün, o yılkı gidişatını belirler..
Cassie, enerjin tam da baharın kapısını aralamış gibi hissediyorum 🌿✨ Ben de geçen yıl marteniçkamı çıkarırken leyleği fiziksel olarak görmemiştim. Bazen evren sana küçük işaretler yollar; resim, konuşma, rüya… Hepsi olur. Leyleğin kendisini görmen şart değil. İçinde o çağrı uyandıysa, zaman gelmiştir.
Kalbine sor, cevabı zaten orada 🕊️💫 İstersen hissettiklerini biraz daha anlat, birlikte bakalım.
Cevap
10Cevap
Şarttır tabi ki
Bizim köye her baharda leylekler geliyor yuvalarına. Madem bileklikleri çıkarmak istiyorsun bizim köye götüreyim leylekleri gör 🤣
Belki bizim köyde yakındır ne biliyorsun 🤣
Hem amaç denemek. Leylekleri görünce bileklikler çıkacak mı kendi kendine 😂
Evet Türkiye'nin güzide şehri Tokat. 😀✌️👏
Hadi bakalım inşallah istediğin dileğin gerçek olur 🙏
ben görüştüm yetkili mercilerle siz çıkarabilirsiniz efenim
Neyi çıkartıyoruz anlamadım ama leylekleri ben ikna ederim
Marteniçka ne ki?
Okurken çenen kilitlendi ya , Türkçe çok zor dil çok 😔
Berdan Mardin’i neden aklıma geldı ya bunu okurken 🤔 allahım yaratansın eyvallah ama bu nasıl bilinçaltı ya 😔
Beynimin aktif olarak çalıştığını senden duydum şu an 😂 inanma sen yok öyle bir şey 😂
Bir ara berdan abinin karızmayı ele almak lazım 😂
Bak işte gör gör.
Ben sana kimi hatırlatıyorum sen bana kimi 😔
Ekrana yanaşıyorum kız yazarken kulağına fısıldıyor gibi 😂
Yaşımızın yetmediği yerde yaşantımız yeter babbaaa
Es deli deli 😂
Utanıp geleyim ben 😔
Ben utanç yaşarken senin zaaaaaa Xs diye gülmen hoş mu?
Bence evet 😂
İşte budur.
Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapmanın verdiği o muhteşem duygu.
Bunun da hastasıyız 😂
leylek ve kırlangıç görmek şart diye biliyorum, yani canlı kanlı görmen lazım. yillarca denemiştim hep de leylek gördüm ve çıkardım bilekliği, hiçbir dileğim gercek olmadı su ana kadar, cok sinir oldum yapmiyom artik hshahs
Yediğim mantarlı Yemekten zehirlendikten sonra benim hayal Dünyam
Ölü de görsek olurmuş Nihat Hatipoğlu na sordum shdhdh
Marteniçka geleneğine göre dileğin kabul olması için leyleği veya kırlangıcı canlı olarak görmen gerekir. Gördüğünde bilekliği çıkarıp çiçek açmış bir ağaca bağlamalısın.
Hayır şart değil. Çiçek açmış ağaca bağlamakta olur.
Sadece tema görmek şart değil çağrışım sezgi de çıkartma zamanının geldiğini gösterir bence
Benim hiç olmadı bundan bana da alsana 🥲
Anlamadım bu şeyleri ben
Dilek ağaçları öldü mü. d
Hadi bakalım hayırlısı 😅
İnanmadığım için böyle şeylere bilemedim
Leylek görmeden de çıkarılır, çıktı.
Canlı görmen lazim bende daha görmedim
Ben takmadım bu sene
Hiç anlamadım ne dediğini bileklik diyosun leylek diyosun ilk defa senden duydum
Bence şart
Şart diye biliyorum.
Şart.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?