10-12 kisi agirlicam evimde esimin tarafi kalabalik aliskin degilim, oyuzden annemde yardimci olcakti hazirlik icin esleriyle gelcekler ve cocuklarda var 15 kisi rahat olcaklar. Gecen gorumcemdeydik (3gorumcel var ) haberleri var ama onlara birsey soylemedim kalablik olcagimiz icin (gorumcem bende daha gelmedim dedi , ben sizi ayri cagririm dedim bunlar bi gelsin gitsin dedim samimiyetimden soyledim bunu) 1 tanesi gelmemisti henuz diger gorumcelerim geldiler. hic biseye ihtiyacin var mı yardimci olalim demediler sormadilar, azoncede kaynanam yazmis ablalarina yaz onlarida cagir diye. hic cagirmakta istemiyorum cunku sormadilar bile biseye ihtiyacim olup olmadigini. zaten misafirler ertelendi baska zamana gelcekler. sizce ne cevap vereyim kaynanama. arkamdan konusulmus o belli zaten gelin bizi cagirmiyor diye?
Güncellemeler
+1 yıl
esimle konustum esimde benimle ayni fikirde , herkes kari koca gelcek onlarida ayri gun cagirrcaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer