Ev gormesine gorumceleri cagirmadigim icin lafini etmisler galiba?

10-12 kisi agirlicam evimde esimin tarafi kalabalik aliskin degilim, oyuzden annemde yardimci olcakti hazirlik icin esleriyle gelcekler ve cocuklarda var 15 kisi rahat olcaklar. Gecen gorumcemdeydik (3gorumcel var ) haberleri var ama onlara birsey soylemedim kalablik olcagimiz icin (gorumcem bende daha gelmedim dedi , ben sizi ayri cagririm dedim bunlar bi gelsin gitsin dedim samimiyetimden soyledim bunu) 1 tanesi gelmemisti henuz diger gorumcelerim geldiler. hic biseye ihtiyacin var mı yardimci olalim demediler sormadilar, azoncede kaynanam yazmis ablalarina yaz onlarida cagir diye. hic cagirmakta istemiyorum cunku sormadilar bile biseye ihtiyacim olup olmadigini. zaten misafirler ertelendi baska zamana gelcekler. sizce ne cevap vereyim kaynanama. arkamdan konusulmus o belli zaten gelin bizi cagirmiyor diye?
Güncellemeler
+1 yıl
esimle konustum esimde benimle ayni fikirde , herkes kari koca gelcek onlarida ayri gun cagirrcaz
Ev gormesine gorumceleri cagirmadigim icin lafini etmisler galiba?
Cevapla