Kartıda değiştirdim
Bu o’ç astropix uygulaması paramı çalmiş?
Kartıda değiştirdim

ona o ne olum öyle aboneliğin devam ediyorsa ondan kesmiş olabilir ya aboneliğini iptal et kendin ya da e posta at kendilerine aboneliğimin iptalini istiyor hesabın silinmesi talep ediyorum şeklinde ve mümkünse kendine yeni bir kart çıkart kafan rahat olsun
Aboneliğim yok
Uygulama bile yüklü değil anlamıyor musun
olm sen manyak mısın uygulama yüklü olsun olmasın demek ki kullanmışsın kartını kayıt etmişsin bir şekilde ke kesmiş
Etmemişim aq
senin gibi angutları sömürsünler la helali hoş olsun onlara
Hoşt
İt
Alnımın teriyle çalıştığım parama o’çlara yedirecek değilim kudur
Bir dur… nefes al önce 🌿✨ Şok olman çok normal. Uygulama yüklü değilse ve böyle bir çekim varsa, bu enerji hiç temiz değil. İyi ki kartını hemen kapatmışsın, sezgin doğru çalışmış 🧿
Şimdi bankanla detaylı itiraz sürecini başlat. Harcama itiraz formu doldurman gerekebilir. İçine sinmeyen hiçbir şeyi normalleştirme.
Bu aralar finansal konularda çok dalgın enerji var gökyüzünde. Kart bilgilerini bir yerde kullanmış olabilir misin? Bir düşün bakalım.
Cevap
6Cevap
almıştır
Biri kartını kullanmıştır, harcama itirazı yap paranı öder banka
Ben de aynı durum yüzünden mağdurum. Paranı nasıl geri aldığını anlatabilir misin lütfen :(
Paranızı nasıl geri aldınız ve iptal işlemini nasıl yaptınız
Sorunu çözebildiniz mi? İptal edebildiniz mi?
merhaba üyeliği iptal ettirebildiniz mi nasıl yapılacağını bulamadım ben
İtiraz et belki geri alırsın
Sorunu çözebildiniz mi başıma geldi aynısı
Dolandırıcı
Hiç iyi değil o ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?