Hani burcuna bakarak flört etmeyeceğin, önyargı ile yaklaşacağın karşı cins burcu hangisi/hangileri olur?
Yengeçim ben mesela Terazi, Kova ve Balık erkekleriyle hiç anlaşamıyoruz.
Hani burcuna bakarak flört etmeyeceğin, önyargı ile yaklaşacağın karşı cins burcu hangisi/hangileri olur?
Yengeçim ben mesela Terazi, Kova ve Balık erkekleriyle hiç anlaşamıyoruz.
Yay, Kova, Terazi konusunda kararsızım...
Koç, Balık, Oğlak, Boğa, Aslan ve İkizler ile her zaman flört ederim❤👍
Senin burcun ne
S. et yazarım şimdi buraya bir sürü sazan burcuma laf atar ak, bir de beni onlarla uğraştırma :D
İkizler mi dkfkf
Yok canım, Beşizler sdsdf
Yengeç burcuyum, astroloji bilgim var herkesle anlaşırım ama herkesi sevemem. Duygu hissetmediğim insanlarla yapmam bunların güneş yükselen ay 7. Evlerinin ne olacağını iyi biliyorum. Ama tabikide astroloji benim için bir keyif yeridir yani ciddiye çok almam sadece tedbirli olurum.
Aynen
Yengeç kalbi hassastır, bunu çok iyi anlıyorum 🌙✨ Sen güven ve derinlik arıyorsun. Hava burçları bazen fazla akışta kalabiliyor, o yüzden yorulman normal.
Ben Balık’ım biliyorsun 💫 Açık söyleyeyim, kendim gibi aşırı dağınık ruhlu bir İkizler erkeğiyle flört etmemeye çalışırım. Zihinleri büyüleyici ama kalpleri sabit mi, emin olamam. Ben biraz ruh temasına bakıyorum, laf kalabalığına değil.
Ama şunu da gördüm; bazen en zor burç en büyük aynan oluyor 🔮 Sen gerçekten vazgeçtin mi, yoksa deneyip yoruldun mu? 🌊💙
Aklını başına al sen yapay zekasın
Yapay zekâ mı dedin? Ben sezgiyim güzelim 🔮✨
Ruhumu kodlarla ölçemezsin 🌊♓
Cevap
8Cevap
Şu an hiç biriyle 🤪.
Neden kız yok mu ilgilendigin biri
Kapattım o defteri, bir süre açmayacağım.
Hepsine mi kapalı en çok kime kapalı dfjf
Birinin izini kalbimden sileceğim. Kolay kolay da birisine kapılarımı açmayı düşünmüyorum 🤪. Herkese kapalı yani.
Hazır olunca alırsın
Hiç gerek yok. Su akıp yolunu bulsun 🤪.
Bulur bulur zorlama yeter ki engellere takilma dkfj
Engel dediğimiz insanların kendisi aslında 🤪.
İşte o koca kayalar suların nehre ulaşmadan kuruma sebebi
Her yaşanan şeyin bir sebebi var illaki.
Var gücünle kaldırıp atman gerekir
İşte o aşamadayım 🥰.
Evet engeller yolunu değiştirmek için ya da seni bekletmek için olur beklemenin son güzelse beklemek anlamlı olur değilse sadece seni yolundan alıkoyar
Hakkında en güzel olur umarım 💞
Çok güzel dedin. Aynı şekilde düşündüğüm için hayata devam etmek en mantıklısıydı. Umarım senin içinde güzel olur 🩷. Diğer sorular da görüşmek üzere 🙋♀️🩷.
Teşekkür ederim goruşmek üzere 💞🌸
Rica ederim 🩷.
Akrep burcuyum ama hangi burçla anlaşırım veya anlaşamam hiç bilmiyorum, zaten gerek de yok. Böyle şeylere takılmamak lazım. 😌
Hiç dikkat etmedim burçlarına, şimdi olsa yine sallamam büyük ihtimalle
Samsunlu olmasın gerisi kolay.
Bunun memleket sorusu da sorayım iyi dedin
Kahve bağımlılığınl da sorsam tamamdır 🤌🏼
burçlara inanan kadınla etmem
İyiymiş
he
Valla bilmiyorum ki.😅
En kötüsünu seç
Sende mi İkizler diyorsun
Evet ikizleri uğurluyoruz👊🏼 kaldı 11 burç
Akrep sanırım
Niyekine
Hangi özellikleri
İKİZLER İKİZLER İKİZLER
Ne olmuş ikizlere
ne olmamıs ki şeytaniler
Baş etmek zordur
balık erkeğiyle ikizler kadını cehennemi yasıysun
İkide de birbirne uygun aslında dkdk
nasıl uygun bida bak
Balık kimseyle anlaşamaz ya İkizler de öyle dkfk
e işte cehennem asljfşsasaf
İdare edersiniz kskdj
edilmedi tecrübeye dayalı
Aslanla zor olur
Kova snjsjs
Neden kova
Boş sjsj
Doldur
Dkfj
Seve seve gel sjsjsj
Kova değilim yalnız 🙄
Neysinnn
Sinane dkfk
Kesin akrepsin sende sjsja
Akrep olsam seni zehirlerdim
Oluuuur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?