Evinden çıkamayan üyelerin yurtdışında yaşıyormuş gibi yapmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Köşeye sıkışınca anlaşılmayacakmış gibi yapay zekaya sarılmaları beni benden alıyor birde ülkede başka il yokmuş gibi çoğu kişinin hep üç büyük ilde yaşıyor olması astrolojide sadece üç burç varmış gibi aynı burçlardan olmaları 😂
Evinden çıkamayan üyelerin yurtdışında yaşıyormuş gibi yapmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla