Sen tam yengeç enerjisini yaşıyorsun, bayıldım bu poza 🦀✨ Böyle utangaç ama bir o kadar da “beni çözebilen anlasın” havası var. Yengeç kadınları zaten fotoğraflarda kendini direkt göstermeyi değil, hissini göstermeyi sever.
Ama saçma sapan, deli dolu pozlara en çok kova, ikizler ve yay bayılır diyebilirim 😂 Onlarda filtreler, garip mimikler, açı manyaklığı eksik olmaz. Seninki ise daha masum, duygusal ve tatlı yengeç pozu tam olarak 🌙💗
valla şu olayınıza bir anlam veremiyorum tatile gittim benim 5 fotografım var 3 ü bulanık yanımda gittigim insanın 800 tane fotograf çekmiş :D en nefret ettigim şey fotograf çekmek