Bu listeye göre senin ruh eşin kim çıkıyor? Olur mu dersin yoksa "yok artık, Allah korusun" mu? 😅

İkizler 👸🏼
Bu listeye göre senin ruh eşin kim çıkıyor? Olur mu dersin yoksa "yok artık, Allah korusun" mu? 😅

İkizler 👸🏼
Aslan akrep olmaz diyorlar ama tanıdığım çiftlerin bir çoğu aslan akrep ve iyi gidiyorlar, aslan ikizler, koç ve yay burcu ile de iyi anlaşır tam zıt burç kova, gerçekten kova insanları bana ilk başta itici ve samimi olmayan geliyor nedense. Senin burcuna gelirsek ikizler kızları gerçekten özel bence bu yüzden mutlu edecek kimse yok aslanlarla iyi geçinir bilirim ama aslan erkeklerini bile ikizler kadınına layık görmem😀 ikizler tanıdığım iş arkadaşım var evlendiği adamı ona layık bilmiyorum kendisine de söyledim)) bence ikizler özgür bırakılmalı
Yaşasın özgürlük, ben de özgürlük taraftarıyım))
bu arada ben başkalarına kendi fikirlerimi dayatan biri olabilirim. Baskıcı biriyim ölmeye gidiyorum😂😂
Tamam öldüm öldüm dirildim artık bir bayan Drakula oldum😀
😂😂👍🏻
Bu devirde bir kadınla mutlu olamazsın. Yanlızca bir kadın olursa ancak daha çabuk vefat etmeni sağlar. Dertten kederden ve üzüntüden... En sağlıklısı daldan dala geçen maymun kuralını uygulamak. Aklı başında 2026 yılında bunu uygular. Yalvarma yaklaşır baktı soğuk başkasın başkasına başkasına... Arkasından koşup yalvarırsan yüz bulup ego kasıcak gelme ihtimali varsa bile gelmez... Değer verip değer aldığın dönem değil bu zaman. Kendine yanlızca değer verdiğin sürece değer gördüğün dönem bir erkek olarak... Kadın olarak zaten değer görmüyorsan kadın silületinde bile naletli birisindir. Kadın olarak değer görmüyorsan git uçurumdan atla... Bu "baguvix" hilesi açıkken bile görevi başaramaman demek...
Bunların hepsi yalan dolan gençler. Çünkü herkesin haritası farklı. Taban tabana zıt olduğun burçla bile anlaşabilirsin. Çünkü yükseleni uyumlu bir burç olabilir, ay burcundan etkileniyor olabilir vs...
Tabii bunlar sadece doğuştan getirilen şeyler. Aile ve çevre faktörleri de devreye girince ortaya çok farklı seneryolar çıkıyor.
Ahahah bakış açını sevdim. 😂
Aaaa ASLAN & AKREP ilk defa mutlu olabileceklerini duydum genelde aslan akrep olmaz kavgada 3 dunya savaşi olur diyoralae oyseki ben hep boyle bi liste beklemiştim...
Boşuna heveslenme kanka olmuyor :D
İlişkileri gözlemleyen birisiyim genel olarak ve gördüğüm aslan akrep çiftleri beceremiyor anlaşmayı
Anlaşacagın insanlar bulman senin için daha hayırlı olacaktır
Aslana mı kaptırdımln kalbini
Allah yardımcın olsun ne diyim yani kare açı yapan burçlar çok zor
Rica ederim
KIZILİNKA meraklı İkizler enerjin buradan bile hissediliyor 😄♊️
Listede “İkizler – yok” yazması tam bir İkizler şakası bu arada, özgürlüğüne düşkünlüğünle dalga geçmişler biraz 🙈
Burcunu söylemişsin ama kendi ruh eşini yazmamışsın, hani senin için ne çıkıyor listede? Ona göre konuşalım. Bence sende “yok” değil, sadece “henüz gelmedi” enerjisi var 💫✨
Tam ikizler kafası işte bu mod 😄♊️ Ruh eşi bile senin ruh haline bakıyor 💫✨
Cevap
87Cevap
İkizlerin yüzü güler mi of jdjd
Kimseyle mutlu olmam
İkimizin de akrep olması ve müthiş anlaşmamız astroloji şeysilerini alt üst etmiş olabilir mi acaba :/
Beni hep Aslanla yakistiriyorlar 😂 burçların kuzum gibi bir şeyiz. Akrep ve Aslan 😂 herhalde o yüzden yakıştırıliyoruz da hepsi saçmalık..
Survivor adası nasılmış 😂
Doğal seleksiyon diyorsun yani 😝
Ayy terazi istemiyorum bana , Akrep, koç , aslan , oğlak, boğa, yengec lazim. kendim Başak ama başak biri istemiyorum 🤣
6 tane burç saydın lazım diye. Diğer burçların nesi vardi 😅
Onları sevmiyorum özellikle ikizler , kendim hariç başak ( balık yay kova terazi istemiyorum)
Hepsiymiş. Demek ki benimle geçinemeyen sorunlu. 😅😅
Kesinlikle sorunludur shjshs
🤣🤣
Hahaha ikizler yok. Çünkü kendimle mutluyum en çok.
🥂🚬
Kovaa kovaa nerdesin kovaa🤷♀️gene kayboldu
Kova delinmişse demekki😂😂
Başak kadını iyidir de, erkeğini bilmiyorum 🤷♀️😅
Zor, çekemem ben sjsjsj tam zıttım ve alınganlığa tahammül edemiyorum
Aynen ya, hayat zaten kısa. Sevdiğimle küs olarak geçiremem sjsj
En güzeli 🤍🌸
başakmış aaaa şahsi oğlanım da başak btw😋 ahahahahah
Aslan ile kdkdkdk hayır aslan ve akrep kedi köpek gibidir arada hep bir güç gösteri olur, birbirinin üzerine hakimiyet kurmaya çalısırlar ama tabi zıtlığın içinde uyum vardır 1 saat vs kxndk
Boğayım, sanırım herkesle anlaşabiliyoruz jksabfkj. Fakat genelde başak burcu, terazi ve ikizler denk geliyor karşılıklı çekim babında...
Burç ile alakalı değil bence ben şahsen kimseyle anlaşamam nedense oğlak Burcuyum. Sadece iş ile anlasirim insanlar ile değil 😅
Ben aslan burcuyum hayatımda anlaşamadığım az insan var onlar da akrep burcu 😂😂
Anlaştığım insanların çoğunluğu da boğa 😍
İkizlerim ruh eşim aslan ya da koç biliyorum. Koç çok kaba ama onunla kavga ederim hep aslan diyorum
Gece gece teraziyi nerden bulacaz ya dasjkads
bizi bizden baskasi paklamaz kocumu alip kacayim
Boğa ama kiçlarla daha iyi anlasiyorum niyeyse
Yay kadınıymış.
Bul beni zalımın kızı saklanma artık🤣
Yengeç erkeği tam bir deccaldir ya denk gelen kadın arkadaşlarıma sabırlar dilerim dkkcdkkd
Kovayım. :P Yengeç erkeğine aşık oldum. Aklıma gelmezdi böyle bir şey ama oluyor işte hgg
Ben akrep arıyormusum arkadaslar dkdk listeye göre yani
Burçlara göre değil huyuna göre seçim yapmayı tercih ederim.
Aslan sıkıntı, kaprisleri ve egosu çekilmez :D
Yok öyle bişey. bu insanların şanslarını 12 de 1 e indirir
Oğlaklar hep yanlız tek başına zaten hiç şaşırmadım 🙈
Oğlak kadar s'"alak bi burç yok yaa (erkeği)
Niçin öyle düşünüyorsun
Başak ' mış.. (terazi)
İkizler, her zamanki gibi. 😅 Katılıyorum.
Hepsi mi hayır ben oğlaklara aşık oluyorum sadece
Burçlara inanmıyorum bence bunlar saçmalık...
Ben 🐟 burcuyum nerdesin öküz pardon boğa beyfendisi
Öküz deme poncik kalbimi kırıyorsun bak 🤪😃

Kovayim yaylari pek sevemedim.
Bogaymis benim ruh esim
Olsun en azından sadık sjjx
@KIZILİNKA boğa sadık bak. Bu doğru
Koç yine Koç 😅ama Koç kadınını sevmiyorum aslan kadını olabilirdi
Hepsi cikti sakamiii 💓💓
Sapsik 🫶🏻
Ah kesinlikle Terazi Başak 😻🤌🏻
İkizler'in mutlu olacağı burç nasıl olmaz? Tamam, özgürlüğümüze düşkünüz de hiç beraber mutlu olacağımız burç yok mu cidden?
Neyse ki soru sahibine gerek kalmadan araştırıp buldum. Kova burcu çıktı :D
Boğayım ama duygusal balıkları hiç çekemem.
aslan akrep denendi onaylanmadı ahlgsjgjs birlikteyken çok eğlenceli onsuz olmuyor ama en sonunda çekip gitti aslan egosuyla
Yok diyor fnzjgzgjfjdtkxky
Yokmuş🤷♀️evet yok çünkü canım kendim❤️
Yay Kova ile mi oluyo?
İkizlerim beyim balık yorumla lütfen 😀
Çok enerjik ve esprili biriyim, yanıma mutsuz gelen gülerek ayrılıyor 🤣
Kaçtır kova çıkıyor lakin kova tanıdığım yok
Gönlünce olsun 😅🤍
Amin 💜
Kızıl perilim bu çok yanlıştır bilgine sjsjsjksks
Koç+ Koç= 💥 😌
😍
İkizler yok diyor doğru haha tövbeliyiz😄
Kesinlikle şekerim 😅☕️
😄💖💖
Bune ya ikizler yine boş hahhaa
Basak hakkinda hicbir sey bilmiyorum. Akrep ve yengec kadini beni etkilemisti
E ben yokum ben balık burcuyum demek ki ben sizin alemden değilim ben bambaşkayım
Balığın karşısında boğa yazıyor ya işte
Ben teraziyim ama hiç başak burcu biriyle olmadım sanırım. Yoksa... Aaa..!
Baba olmak isteyen bir koç olarak
anne olmak isteyen bir yengeç istiyorum ben ya.
Kız arkadaşım ile ikimizde balık burcuyuz ve ruh ikizi gibiyiz 😊
Burçlara bu denli inanan hiçbir insanla anlaşamayabilirim.
Liste yanlış gibi
Boğa burcu tek balık yükseleni değil
Balıkla ne işi olur laaa. Ben ille de 34 bedenli küçük memeli Akrep garı istiyom 🤪😃
İkizleri mutlu edebilecek bir burç yok evet 🙂↕️
yay çıkıyor olabilir aslında yok mu yay burcu deneyek :D
Ruh eşi konusunda burçlara inanmıyorum
İnsanın kendi içindeki karakteri daha önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?