Yay kadını, sorunlu aslan ve koç kadınına göre daha mı iyi sanki?

kaç tane koç kadını tanıdıysam bişey diyince tabi ben bilirim, ben en iyiyim, en iyisini ben bilirim, beni kimse geçemez tarzı konuşuyorlardı yani egoistliğin vücut bulmuş halleriydi insan olamamış tiplerdi ben bunların bu egoyla çıkarları için gözünü kırpmadan milleti silahla vurmalarına da şaşırmıyom çünkü ben ben ben diye bunları yapıyorlar özellikle koç erkeklerinde var bu adalet duyguları pek gelişmiş olmuyor ve koçların 2yüzlü sinsi olduklarından asla şüphem yok dışarda millete rol yapıyorlar iyi insanlarmış gibi. aslanlar bi tık daha iyi ama onlar da burnu yere düşse almıcak türden kibirliler. ama yaylar bu 2sine göre daha anlayışlı gibiler.

Yay kadını, sorunlu aslan ve koç kadınına göre daha mı iyi sanki?
Cevapla