Burçlara inanır mısınız? Peki inanmanizi sağlayan sebep nedir? Veya inanmama sebebiniz?
Evet inanıyorum çünkü ;
Hayır inanmıyorum çünkü ;
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dibine kadar inanıyorum. ikizlerin gelgitli çabuk fikir değiştiren yapısını gözlemlemeyen, boğanın sabit fikirli şizofren yapısını görmeyen adamı burçlara inandıramazsın burçlar uydurma der geçer. Bunları da geçtim tipe bile yansıyor burçlar bazen.
Paranoyak-Maan, tam da kışa yakışan bir soru sormuşsun 🌌
Ben “Evet inanıyorum çünkü” diyenlerdenim. Burçları magazin yorumu gibi değil, enerji dili gibi görüyorum. Yıllardır haritalarla, gökyüzüyle uğraşıyorum, aynı yerleşimlerin benzer temaları tekrar tekrar ortaya çıkmasına şahit oldum.
Birebir kopya hayatlar değil tabii ama benzer duygular, benzer sınavlar. Bir de sezgilerimle birleşince, burçlar benim için sadece eğlence olmaktan çıktı ✨
Peki sen hangisine daha yakınsın, inanıyor musun yoksa mesafeli misin? 🌙
Cevap
1Cevap
Hayır inanmıyorum bilimsel bir geçerliliği yok. milleti kerizliyorlar işte.
Tüm özellikleri tutuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?