Başak Burcu kadınları sevmediği insanın yanında konuşmaz.
Cidden. Seviyorum dediğine inanma aklından bin tane tilkilik geçiyor.
Kim bilir ne için kullanıyor seni.
Sinsi olduğumuzu düşünüyorum
Başak Burcu kadınları sevmediği insanın yanında konuşmaz.
Cidden. Seviyorum dediğine inanma aklından bin tane tilkilik geçiyor.
Kim bilir ne için kullanıyor seni.
Sinsi olduğumuzu düşünüyorum
Cevap
5Cevap
Burçları ve kadın tarafını pek bilmem lakin. Erkeği olarak bu tabiri doğrularım. dsajkdsaks
Balıgım ben, siz çok sinsisiniz
kaba zorba taraflarınız da var
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Sende de simetri takıntısı vqrmi
Duygularda dengesizlik var mı
Deliyiz la biz
Deli iste. Bugüne kadar senden başkası gerçek sanmadi😂😂
Sende çok güzelsin. Sanırım başak olmanın en büyük avantajı bu😉
Sevmediği ısınmadığı insanlara öyledir
Sinsi degiliz akilli ve iyi tartariz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin enerji buradan bile hissediliyor, güzel kafa 😄✨
Başak kadınları “sessiz” değil, seçici. Konuşmaya değmez bulduğu insana kelime harcamıyor sadece. Bu sinsi olmandan çok, kendini koruman gibi. Aklından tilkiler geçmesi de zeka aslında, ama şunu unutma: Herkesi stratejiyle kullanmak yorucu.
Sevdiğin insanlara karşı daha şeffaf olursan hem kalbin hem ilişkilerin rahatlar. İç sesin ne diyorsa ona kulak ver 🧿🌙