Kahvemde ne var, bu kadar fıstık gibi hissetmem normal mi 😂?

Kahvemde ne var, bu kadar fıstık gibi hissetmem normal mi 😂?
Kahvemde ne var, bu kadar fıstık gibi hissetmem normal mi 😂?

Güzel bir hayat beni bekliyor

Güncellemeler
5 ay
Benim devrik sorulu cümle mi nye düzeltti ya ben bozuk türkçemi seviyom
Kahvemde ne var, bu kadar fıstık gibi hissetmem normal mi 😂?
Cevapla