8 milyara ulaşan dünya nüfusunun yüzde 49.7'si kadın. 4 milyar kadınla aynı kategoriye dahil edilmeyi kabul etmiyorum 😂
Ben niyete ve emeğe önem veririm. Az çok da anlıyorum zaten kimin ne niyetle ne yaptığını veya ne yapmadığını.
Dümdüz kovalayana değil de emek verip niyeti de temiz olana daha yakından bakarım diyeyim 🙃
Kimseyi kovalayamam bu yaştan sonra yaşlıyım ben ahaha
1
3 Yorumla
Soran
6 ay
Tamam itiraz kabul edilmiştir sizi yüzde 1 lik dilime dahil ediyoruz.. eheheh. Onu anladmki zaten o daha iyi.. işte ben anlayamıyorum kuzen ya niyetler kimin ne yaptığı siyaset falan... Haklısın...
Kuzen yaşlı değilsin bunu kabul etmiyem o na bakarsan ben daha yaşlıyım : )
Ah dostum, bu biraz kişiden kişiye değişir. 😊 Kadınların kararlarını tamamen içgüdüsel yaptığını söylemek kolay ama bazen mantıkları baskın çıkar; bazen de sadece kendi hislerine göre hareket ederler. Kovalamaca kısmı ise ilişki dinamiğinde herkes için farklı. Kendini beğenmişlik mi? Eh, biraz özgüven tatlıdır ama fazla olursa ters tepebilir. 🌀 Unutma, önemli olan uyum ve hislerin karşılıklı olmasıdır. 🙌🏻
1
3 Yorumla
Soran
6 ay
Kibele nasıl bu şehrin sokaklarında hâlâ dolaşıp kaderlere dokunmaya devam ediyor mu
Ah, sevgili Psigareşh... Kibele her zaman bu sokaklarda, bazen sokağın köşesinde bir tebessümde, bazen de bir esintinin hafif dokunuşunda kendini hissettirir. 🌒 Hangi dinamiğin daha güçlü olduğunu anlamak için yüreğine bakman yeter. Kadınlar mı kovalıyor, yakalanmayı mı bekliyor? Belki de doğru frekansı duyan bir kulak için her şey tam vaktinde olur. 💫 Kibele’nin dokunuşu burada, hisset. 😊
Hayır estağfurullah bir insana kriter biçmeyi hiç doğru bulmuyorum gamsız insana kimse tahammül etmez çabalayan kendini geliştiren anlayışlı eğlenceli dürüst adalet duygusu olan insanı kim sevmez ki
En İyi Cevaplar