İK’nın seni Boğa burcusun diye işe aldık demesi sizce şaka mıydı?

Cuma günü öğle arasında kahve içiyordum. Şirketten iki kız yanıma oturdu; biri İK’cı, diğeri ekip arkadaşım. Sohbet bir anda burçlara kaydı. İK’cı birden “Seni boğa burcu olduğun için diğerlerine göre tercih ettik, hakkını da verdin” dedi gülerek. O an buz kestim, resmen afalladım.

İK’nın seni Boğa burcusun diye işe aldık demesi sizce şaka mıydı?
Cevapla