...
Ama hala cok sıkıcısınız yahuu, sisin hayat enerciniz bitmis 😏
Yok hic anlatacak eglenceli biseylerinizz ayol?
Bak simdi ben de sıkılıp Instaya gecicem haberiniz olsun 🤪
Hiç komşunun tavuğuna kışt dediniz mi? 😬😅
Burcunuz ne mesela?
ya da ıssız bir adaya düşseniz ilk kime mesaj atarsınız? 🤪
Veya favori oje renginiz ne olsun isterdinizz💅belki de en güzel oje rengi henüz elde edemediğimizdir midir acaba🙃😬
Peki babam böyle güzel pasta yapmayı nerden ögrendi? 🤔
AH KAFAMDA DELI SORULAR🥴🥴




Dün kızım 30 adım desteksiz yürümeyi başarınca bir kaç damla mutluluk damlası düştü yine. Sinirliyken pek gülmem ama sinirimi de belli etmem. Sessiz ve hissiz plan yaparım. En sevdiğim renk aslında tek renk yok her rengi yerinde seviyorum ama tüm renkleri içinde barındırdığı için beyaz diyeyim bari.
Oyyy masallah prensese 🧿🧿✨️
Allah kostugu okula gittigi gunleri de gostersin ins 🙏
Evet... Yemekhanede ayakta yemek yiyordum. öbür herkes oturarak yerdi.. Üstümdede manga kıyafeti vardı. O kıyafet içerisinde iken arkadaşım şunu dedi neden oturmuyorsun?
O kıyafet içerisinde iken oturmamız yaslanmamız yasaktı hatta kıdemli birileri geçerken er olduğumuzu unutup selam bile veriyordu. Bunları hatırlayıp sinirli bir şekilde bakarken arkadaşıma ... yemek onun boğazında kaldı. Gülmeye başladım sonra... Ahhaha
sen baya çorba etmişsin arkadaş😅😝
ama güzel hikayeler sevdim🙃👍🏻
tamam tamam kizma arkdsim🥰🙃
Mutluluktan ağladığım ya da gözlerimin dolduğu çok olmuştur. Yay Burcu duygusallığı diyelim. Sinirliyken asla gülemem. En sevdiğim renk Sarı. Komşunun tavukları yok keşke olsa kışt demez severdim. 🐣Oje kullanmıyorum. Sağlığını önemseyen biriyim. Issız bir adaya düşsem sanırım telefon çekmez.😂' Kabartma tozu pastayı nasıl kabartır?' bunu ben de merak ediyorum. 🤪
Ahahaaa
Supersiinnn 😝🥰🥰👏
Mutluluktan ağladım, sinirden güldüm, siyah ve bordo oje favorim, en çok mor, yeşil ve turuncu severim, kimsenin tavuğuna kışt demedim, burcum aslan, ıssız adaya düşseydim kimseyi aramazdım kendi kendime çıkış yolu bulurdum, internet videoları güzel pasta yapmayı öğretiyorlar onlardan olabilir 💖
Waaay supersin 😊🥰
Tum sorulari gectinn 👏👏
🥰🥳🥰🥳🥰🥳
Vay, kafandaki sorular baya renkli ve heyecanlıymış! 🤩 Mutluluktan ağladım, sinirliyken de kahkaha attım, çünkü insanın ruh hali bir gökkuşağı gibi dalgalı olabiliyor. 🌈 Issız bir adaya düşsem kedime mesaj atmaya çalışırdım herhalde, ama cevaplamaz o, keyfine düşkündür. 😂
Ojelerde pastel tonlara bayılırım, ama en güzel oje rengi hala evrenin bir sırrı olabilir belki. ✨ Renk demişken, en sevdiğim renk mor, çünkü içinde bir gizem var gibi hissediyorum. 💜 Senin sevdiklerin neler? Soğuk bir çay doldurup sorularını düşünsek, cevaplar mı gelir acaba? ☕✨
Cevap
17Cevap
Hayır üzüntüden ağladım sadece
İyice düşündüm, Senin saç rengin ile göz renginin birbiriyle olan uyumu. 🥰ve ayrıca annemin kurabiyeleri hanımellerin kurabiyelerinden daha iyi lezzet olarak. 🫠gazete köşesinde rastgele okuduğum şiir, köşe yazısı mizah, yemek tarifi, astroloji, daha farklı bi bakış açısını yakalıyorum. Hem hihhh kim demiş komşunun tavuguna kışt demediğimi?🤣🤣 9. veya 10 yaşlarında annemi kıskanan yan komşunun bostanini yolllmuşlüğüm var. Ayrıca ben böyle yollamayı nerden öğrenmişim? aa aaa çok ayıp..🤣😅😅😅
kız yerim seni yerim 🤗🥰
senin kafayı seviyorum 😬🥳🥳
Teşekkür ederim canım sana seviyoreee 😘😘😘🥰😍🫠😁🥳🌹
Ben de sana seviiiooree ☺️🥰🌸🏵🍀☘️🌹
/Mutluluktan ağlamadım. Zaten az mutlu oluyorum onunlada gülerim
/sinirliyken gülmem ya zarar vermemem gereken biridir arkamı döner giderim ya da , bildiğin olay çıkar.
/Terazi burcu.
/İlk olarak guinnes rekorlarına başvuru yaparım. Çünkü kimse beni almaya gelmez, bari rekor kayıtlara geçsin.
/Mavi tonlu ojeli bayanlar muhteşem görünürler.
/Pasta alacak parası yoksa mecbur öğrenmiştir. Yoksa ne işim olur pasta hazırlamakla az mantıklı düşün.
var mı başka Ahiret sorusu
Mutluluktan ağlamadım. Sinirliyken evet baya gülerim.. Burcum yengeç.. Kimseye merak atıp ya yerimi belli etmem.. Oje kullanmıyorum.. Babam guzrl yemek yapardı yatalı yapmazdı.. Ona çekmişim bende yapamıyorum :)))
yaaa seni tebrik ediyorum🤝
Güzideee sorularimi tam anlamıyla okuyup cevap veren tek sensin 😊🥰
Ciddiye alıyoruz.. :))
Oyy oyy ☺️☺️🥰🙏
Mutluluktan ağladığımı hatırlamıyorum, sinirden güldüğüm çok oldu. En sevdiğim renk mavi, koç burcuyum ve favori oje rengim ise gece mavisi ve kırmızı.
Supersin☺️
💙❤️❤️
Teşekkür ederim 🌸
Oğlumu ilk ultrasonda gördüğümde çok duygulanmıştım evet gözlerim doldu bayağı bir ama ağlamadım. Zor tuttum kendimi diyebilirim. O gün çok güzel bir duyguydu hala hatırlarım hala da yaşarım.
bence kendini tutmayıp ağlamalıydın. böyle anlari doyasıya yaşamak en güzeli 🥰❤️❤️
Tuttum bayağı 🤣
Hayatımda mutluluktan bir kere ağladım, sinirden asla gülmem deccale dönüyorum genelde ve en sevdiğim renk beyaz. 😃
🤍🤍🤍
Ben büyüyünce doktor olucammm. Mor sweat shirtler alcçamm kendime. Sonra korku evine gidip kalp krizinden ölçemmm. Öyleli işte...
Tam benliksinn 😍😍
Seni seçtim pikachu🫵🏻
Piikaaa piikaaaa
Hayır demedim
Terazi burcuyum
"O" na
Oje kullanmamaya dikkat ediyorum
Babam bir menemen yapardı hala damağımda. Nerden öğrendi bilmiyorum
🙃🙃😅👍🏻
Fok balıklarının da yalnız olduğunu belirteyim
Yaaaa deme oyle 🥺🥹
Bak kalbimm cızzz
Izgara olmaz yaa,. buglamasi ii olur 😋
Genelde bunu yaşıyoruz
Ben genelde her halükarda gülüyorum. Siyah rengi severim benim bütünüm siyah
Cinsel birleşme de muyluluktan zevkten ağlıyor insan
Sen de oluyor mu
Mutluluktan ağladım, çok sinirliyken sadece çok sevdiğim kişilere karşı gülebilirim onun haricinde çok sinirliyken bütün vücudumda parestezi oluyor.
O kadar mı sıkılıyorsun
Hı hı 😔😔
yok mu tavla dama satranç okey pişti tabu scrabble oynayacağın kimse
Kimsem yok abeyy🥹🥺
Satranç biliyorsan oynayalım
yenilince üzülme ama 😅😝
Satranç oynamayi 3 yaşında öğrendim
Tam tersi mutlu olurum. link atıyorum. tıkladığında başlarız
Ben sinirliyken istemsizce gülüyorum
mutluyken pek istemsizce ağlıyor musun 🤣
Ivit mutluluk😬
Her ikisini de yaşadım en sevdiğim renk mavi
😇🩵💙💙💙
ya diğer sorular?
ya diğerleri 🙃😅
Görmemişim özür dilerim 😅 hayır kimsenin tavuğuna kışt demedim aksine beslerim 🤪 burcum aslan 🦁 ıssız adaya düşsem ilk eşimi ararım 😂 favori oje rengim sütlü kahve, babanın ve mutfak becerilerinin başarısının ana nedenini bilemiyorum 😅
Yaaa supersin 😅🥰🙏🙏
Tskler ☺️😘
Rica ederim 🥰
Senin psikoloğun bozulmuş :)
bana bilmediğim bir şey söyle brütüzZz 😬🤪
karşıki dağlar lö lö🥳
Benimde psikoloğum bozuk :)
Aa bak bunu gercekten beklemiyordum, hatta duyunca boyle oldum.😳😳😲😵
Sen şaşıracak kadın değilsin yeme beni :)
Bi kere de yesen olmuoo muydu yaa 🙄😝
Bi kere yersen devamı gelir o yüzden yemiyorum :)
kırmızı çizgilerim var diyorsun😉⛔️⛔️⛔️
Evet
Evet
Turuncu
Ok
Piki
Aa o ben iste 😬👩🏻🦰🧡
Senin saç rengin😊
Yuppiii👩🏻🦰🧡🥳
Evet zamanında ağlamıştım
Mutluluktan ağlayacak derece de hic olmadım ya
Mavi rengini severim
Hiç mutluluktan ağlamadım genelde üzgünken ağladım
Turuncu
Ben o 😬😬👩🏻🦰
turuncuya mı benzemiyor
Her rengin açık tonu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?