Astrolojik danışmanlıklar hakkinda be dusunuyorsunuz?

Ben geçenlerde herkesin beğendiği bir astrologtan danışmanlık aldım twitterda ünlü soraka evlilik analizinde ilgili genel olarak yorumlar memnuniyet içeriyor ama ben pek inandırıcı bulmadim bir de fiyatlar gerçekten pahali zaten ilişkilerim zor oluyor herkesin kolaylıkla elde ettiği şeyleri gerçekten zorlayarak elde etmek insanı yoruyor bazen bir de ilişki olursa inişli çıkışlı olur tarzında yorumlar yaptı beynimi ve bilinc altimi bu şekilde kodlamak istemiyorum tarih olarak geç gördüğüm 2030 2031 i verdi bir de egoist sadece konuşkan sosyal ama güç mücadelesine gireceğim anneci bir adam için haritadan biraz öyle biri çıkıyor

Bu tarz işler gerçekten saçmalık ve insanı saçma sapan kodluyorlar.

Astrolojik danışmanlıklar hakkinda be dusunuyorsunuz?
Cevapla