
ABCÇDEFGĞHIİJKLMNOÖPRSŞTUÜVYZ
A1 puan Z29
Evren hep mesajlarla dolup taşarken bugün sizin bahtınıza da bu düştü.
Gökten 3 elma düşmüş diye başlayan masallar gibi 3 harfli isme sahip olan cin çakmakları sizin mesajınız hepsinden özel olabilir:))

ABCÇDEFGĞHIİJKLMNOÖPRSŞTUÜVYZ
A1 puan Z29
Evren hep mesajlarla dolup taşarken bugün sizin bahtınıza da bu düştü.
Gökten 3 elma düşmüş diye başlayan masallar gibi 3 harfli isme sahip olan cin çakmakları sizin mesajınız hepsinden özel olabilir:))
Cevap
4Cevap
Biri 56
İkincisi 39
Sanırım doğru
İki isimli misin sen
56 alırsak 5+6 diye düşültüp 11 mesajı bize ne diyor sezgilerine güven diyormuş
Gözle görülmeyeni gör, içindeki potansiyeli fark et.
Cesur ol, ruhsal rehberliğini takip et
En önemli mesaj da foryou ya yağlamasını artık yap ayıp diyor:))
Ooo çok doğru peki ikinci ismim 12 ediyor o ne diyormuş:)
(Ben teklifimi yaparken foryou oralı olmamıştı o detayı atladı galiba kendisi:) )
Ne demek oralı olmadı yaptım diye geldin de kapıdan mı çevirdik.
Bilgi verildi de biz mi yapmadık ;)
Hiççç ağzını gözünü oynatma hazır olduğundan haberim yok
Yaaa sen bana ilk sen mi yaptın dediğin de ne dedim ne var sanki un tuz su hazır olamayacak ne var
Ben bilmem yap gel
Emir erin gibi mi duruyorum oradan acaba 😉😉😉
Gerçekten şu an ego mu yapacaksın?
Üzgünüm bu ego değil üslup :)
O halde bir daha deniyoruz..
ben bilmiyorum ne kadar sürede yapıldığını hazır olunca siz de uygun olursanız haber veriniz lütfen.
Kısa ve ergonomik ben bilmem yap gel :))
Kısa ve ergonomik nasip :) ;) :)
Nasibinse yersin aynen 😉
Rakamları yan yana koyarsak 10117 oluyor.
Toplasak 28 oluyor.. 🙄
28 dengenin sembolü yalnız savaşmaktansa birlikte savaşmayı seçersen her şey daha kolay ve daha fazlasına ulaşıesın diyor. Ben de özel olarak güven tazelemen gerek gibi yorumladım.. bu iş olabilir ya da aile bilmiyorum
Mesaj yerine ulaştı o halde eyvallah 👍
Biri 43 birisi 8 🤣
Mesajlar kapandı jandarma çevirmiş 😀
Ne yani yaaaa al iste yine mi gol değil yaaa 🥲🥲🥲
63 sanırım
Her harf sırası kadar puan alıyor
Bırak ki yenilikler ve tamamlanmışlık sana yer açsın.
Geçmişin yükleri seni durdurmasın. Omzundaki yüklerden kurtulma zamanı ferahlık ve huzur için..
Tespit doğru ama zamanı var
En doğru hamleyi en doğru zaman da yapmazsan en yanlış olur ve hiç bir anlamı kalmaz
Teşekkür ederim yorum için
Eyvallah 👍
Sen hesapla sabah Sabah algım Yok 😃
Algılar nerde hala yatakta mı😀
Elleme uyusunlar algısız dolan az sana 2 para vereyim sen bana 1 para ver diye seni kandırasım geldi bak 😈:)))
48 galiba yanlış yapmadiysam slı😂
Dur bekle bakalım sana bir kerem var mı😀
Yanlış toplamışsın ama olsun mesajın disiplin ve kararlılık üzerine çabuk pes ediyorsun etme ve her zorluk arkasında güzellik olduğunu unutma diyor.
3 tane ismim var. Hangisi mesajlıdır acaba?
Senin mesaj karmaşık işlem ister 😀
Bilmiyorum neyini gördük 😀
Cin falan çakmadı bana ya 🙄
Ne çıktı sana Mel dur ben sana bir üfleyim😀
Yandık sen üflersen akıllanırım ben abbooo
Akıllanacaksın tabi ne sandınn
Sandım ki o görselde su aygırı görürüm
Ben sana su aygırını bizaat ve şahsenn gösterecem önce şu içine kaçan cini üfleyelim😀
Cinime dokunmayınız, ben onla yaşamaya alıştım. Allahım yemin ederim şaka eyliyom günah yazma, gece uyurken de başıma iş gelmesin sonra karanlıkta annemi arıyom her yere çarpa çarpa annemin de uykusu hafif hemen uyanıyo delleniyo da hiç tınlamıyom dibine yatıyom ben yine de sabah uyandığımda nerdeyim ben diyom tabi yu öf
Seni bu dertlerden kurtaracak Süpermen benim bana bir ip ver şu güneşi az daha çekeyim ciğerlerime:))
Hepsini çek madem ben güneş sevmiyem dosdum yu. Bulutları da geri getir ricamdır efenim. Şimdilik dileklerim bunlar, güncelleme geldikçe yazcam
Çok şey istiyosun üşendim gidip sütlaç yiyim huzur sütlaçtaa şuraya tarifini yaz bari boş kalmasın:))
Sütlaç tarifi mi yazayım. İpucu versene kimse görmeden yu
Sevmiyorum öyle liseli aşıklar gibi kuytu köşelerde tarif vermeyi 😀
Ah ah benim lisedeki aşkım, kırmızı arabası yu sütlacın yüzünden anılarım canlandı gözümde öf yu öf
Kırmızı ise kesin pij olurlar şaşmaz hele ki Honda Civic se :))
Kırmızı Honda görmedim hiç bu çok eskiydi ben eski dökük araba hastasıyım opeldi galiba, hâlâ sokaklarda bu arabaya benzer araba görünce içine bakarım hhüğğğğ
Niye manyak mısın sen :)) takıntılı gibi unutun gitsin sevdiniz bitti gitti..
Ben onun arabasındaki görüntüsünü sevdim. Fotoğraf gibi, eski fotoya bakıyom gibi çok güzel ah gidcem sokak başına bakıcam şimdi tüm kırmızı arabalara 🤣🤣
19 ne olacak acaba
Artık öğrendiğini, yaşadığını, tattığını bırak!!
Yeni bir sen doğuyor, geçmişi artık yalnızca bir referans olarak taşı..
Bitirmek zayıflık değil yeniden başlama cesaretidir..
Hayırlı olsun bir atılım olabilir mi hocam
24 oldu 🙄, yok bilmiyordum sfdeffssf
Öğretirim ben sana 🙂
İzabel
Bir şeyleri taşımak zorunda değilsin!
Bazen bel-in değil, kalbin yükü ağırdır..
Gizli mesajım iyiymiş 😀
Çok da gizli değil gibi ince beline yük bindirme diyor:))
Doğru diyor belim ağrıyo sonra sjbsjsjs bindirmem de belime tırmanıyorlar zorla 😂 yapacak bi'şey yoğhh
Niye maymun mu besliyosun 😀
Yo koynumda yılan besliyorum😄
Sen varken ne gerek 😀
Tabii kişiye görede değişiyor 😀
Değişen zehrin dozudur yılanlık baki bence :))
Sataşma bana 😀
Aşk olsun hiç yapar mıyım:))
Mümkünatı yok 😄
Tarih yazmadı ama istersen bir tarih yazarız ayıpsım yolaniko :))
Enerjimin olduğu bir gün yazarız egolaniko 😄
Egolaniko mu şimdi gördüm wayy hain way bu bir savaş haberin olsun 😈
Savaşırız sıkıntı yokta jshsjs prensesler ne zamandan beri savaşıyor 😀😄
Ne yani üzerime askerlerini mi göndereceksin 😈
Ee tabi benim için savaşmalılarr shhahahssjj
Senin için savaşan şövalyeler çok havalı geliyor kulağa 😀
Evett keşke o devirlerde yaşasaydıkta kapıştırsaydım onları jajsjsjsjsnjs 😅
Sadist prenses :)) arena kurup izlerdin de sen 😀
Kazanla da evlenirdim 😀 ee kendime en iyi koca adayını nasıl seçecem? o devirde öyle o işler 😂 sjbwnsnsnsnsn
10,1,21 toplam 32 ismim nickinde belli doğru mu hesapladım. 🙂
21 oluyor heralde
Herhalde olmaz net hesapla yoksa mesajlar karışır Ahmet amcaya gidecek mesaj sana gelir aman dikkat 😀
Harfleri tek tek sayıp gelen sayıları yazdim sonra birbiriyle topladim böyle değil mi
Ahmet amcanın mesajini ben alayim sen yolla gelsin
Tamam biraz senin sayılarla oynayalım.
21.
2+1= 3
3 dilek dile gerçekleşme ihtimali yüksek olabilir.
Kendini anlatmaktan korkma!
sözlerin, fikirlerin ve enerjin başkalarına ilham verebilir..
Hayatı fazla ciddiye alma, gülümsemek bazen en yüksek bilinç halidir...
Bir de özel olarak kalbini hafif tur
Teşekkür ederim
Et bakalım
Son 3 harfin toplamı 42 benim de
Hadi bakalım 41😊
Ayak numaran değil de mi sonra akrebim ben diyosun 😀
Her şeyden şüphe ederek hayata yaklaşmak yorucu olmaya başlamadı mı? Hayat sana biraz daha esnek olmanı ve güven odaklı adımlara hazı olmalısın diyor.
41 ayak numarası ne minyon biriyim ben😂 biraz daha esnek konusuna katılıyorum. şüphe iyidir herkese güvenemeyeceğini öğretir
Şüphe iyidir kafayı yemek kesinleşir karşında her şeyden şüphe ederek en doğruya ulaşmayı meziyet sanan biri var ve inan bana ne blokları varsa yesinler dediğim günden beri huzur doluyum. Sen de gel buraya su çok güzel:)))
Kafayı yemektense suya girmeyi tercih ederim çekil kenara simitle gircem yüzme bilmiyorum 😂
Simitle mi bizi rezil edeceksin boyumuzu aşan sularda yüzmeyiz bırak simidi çıkınca çayla yeriz😀
Ankara simiti getiriyorum ozaman
Bayılırım biliyor musun çaylar hazır kap gel günahlarından 😀
Tma ismi
Dengeyi koru
Sabırlı ol ve sağlam temel kur
Kendi yolunu kendi liderliğinde sürdür. Bu 3 mesaj çok özlemiş uygulaması zor ama dene
Kesinlikle öyle doğru
12 🤷♀️
Kendini anlatmaktan korkma, ama önce dinlemeyi öğren.
Birlikte var olmayı öğrenirken kendi ışığını da söndürme..
Bu arada dün ortaya bir laf atıp kaçman hoş olmadı haberin olsun.
Ne laf atıp kaçmışım
45 yorumla yürüme hatta koşma diyen sen değil misin?
Haa evet benim, lafımın arkadındayım. Aşagıya baktım dediğin yere. Gizli bir üye ile 45 görüşte konuşmuşsunuz, bana öyle geldi , gizli sana yürüyor gibiydi. Sende şiir yazmıştın. okumadım daha devamını büyüsü bozulmasın diye
Şiir yazmadım sadece bir şiiri paylaştım, kimseye yürmem burdan hele koşmak Allah korusun lütfen her gördüğümüzü kendimize göre yorumlamayalım olur mu?
Açıkcası özür dilemeyeceğim, okuyanlarda bmyle düşünmüş olabilir bu benim suçum değil sonuçta. Ama şunu söyleyince anladım bir şey olmadığını. Yorumlamam birdaha plur biter
Ben kendimden eminin diğer arkadaş yürüdüyse de o onun sorunu ben böyle sözlerden pek haz etmem açıkçası sinir eder hatta ne saçmalıyor bu kadın dedim size de.. neyse umarım anlaşılmıştır sözlerim. 👍
Anladım bir daha yorum yapmayacağım size
Bu konu üzerine yapma soruya yapabilirsiniz amacımız eğlenmek bazen faydalanmak bilgi edinmek olduğu sürece her yoruma açığız ama mahalle sakinleri gibi olur olmadık laflara kapalıyız.
Ben dedikoducu biri değilim, arkadan değil açıkca smylerim lafımında arkasında olurum. Doru ise ne ala doğru değil ise tamam derim. Bana iftiracı gibi yaklaşmanız canımı sıktı, üzdüde açıkcası. Bende bu sitede belirli bir çizgim oldupunu düşünüyorum, soru görüş yapıp eğleniyorum. Bu lafı buraya kadar taşıyıp beni izansızlıkla suçlayacağınıza , ozaman hemen dönüş yapıp yanlış anladınız şu görüştü diye açıklamasını yapsaydınız uzamazdı bukadar. ya da açıklama yapmayadabilirsiniz , sonuöta sizin hesabınız, sizin sorunuz, sizin görüşünüz.
Uzun uzun yazmışsın ama gerrk yoktu. Dün özellik ne demek istediğinizi size sordum. Bekledim dönüş yaparsınız diye bir laf atıp kenara geçmeniz hoşuma gitmedi. Bugün d soruda görünce değindim, kendimi oldukça güzel ifade ettiğimi düşünüyorum şahsileştirmeden yaptığın şeyi fark etsen kafiydi. Uzadı fazlaca teşekkür ederim iyi günler 👍
İsmim zaten üç harfli
Bilmiyorduk. 12, 16, 17 neymiş mesaj
İlk 3 harften mesaj sorusuna sazan avı demiştin sen sana yok mesaj😀
He ne nasıl hafıza cidden bunu niye hatırlıyorum ben hatta şey demişsin, "mesajı sen mi vereceksiniz kaçın kaçınn sazan avı😀
Durrr bekle test edelim o soruyu atacam şimdi buraya
Sen mi söyliceksin mesajı sazan avı kaçınn..
Oha nerdeyse %90 yakın yazmışım hafızamla övününce diyorlar ukala al işte gel mütevazı kal 😀
Mesele o mu rol çalma şu an hafızamı övme evresindeyiz dur 😀
Sana harika bir mesaj hazırlıyor evren bekle
Bence yanlış yazdın 12/16/17 mantıksız oluyor karışık mı verdin😀
Olmaz yanlış vermişsin iyi bak
Nasıl öğreneceğiz mesajı
İsminin son 3 harfini yaz, sayısal değerini topla sonra mesajı al
İsmi 2 harfli olanlara noluyor hocam 😂
Olacağını sanmam var mı yoksa 😀
Mesela su, mesela ay falan işte 😂
Onlara ok diye kısa mesaj atıyoruz 😂😂
Ya anlamadım nasil hesaplanıyor
Adın Zeynep olsun, son 2 nep sayısal değeri alfabede yerine bak yaz a 1+b. 2 gibi
Yine anlamadim cunku ben sozleciyim
İsmim 3 harfli zaten
Söyle anonim kadın
Üzgünüm burdan söyleyemem
O kadar mı meşhursun burada
45
..
Toplamalı 45 mi?
Evet, yanlış yaptığımı hissediyorum şu an
44 toplamı yanlış hesaplamisim
Mesaj değişti özellikle sordum 44 daha uygun
hayallerini büyük düşün, ama onları ayakları yere basan adımlarla inşa et.
Sorumluluk, kararlılık, liderlik yükü ve aynı zamanda güvenilirlik içerir...
Tutarlı gözüküyor
45 ide yazar mısın neden olmayacağınız düşündünüz merak ettim
Yazar misiniz
Artık öğrendiklerini bırak, yenisi için yer aç.
Düzenini koru, ama ruhunu kafese koyma
Teşekkür ederim, evet benim için 44 daha uygun
İlk ismim 50
İkinci ismim 25
Zım, 56. Yani?
651 oluyor
Senin mesajın net..
Kendini sevmeyi öğrenmeden değişime hazır olamazsın ama değiştiğinde, yeniden başlarsın...
Canım kendim diyoruz fayda etmiyor mu jxjd
Göz boyar o da fena değil:))
En azından manifest gibi evet
Nasıl yanee
Senin adın aşk boş ver sen mesaj olarak gelmişsin
😂❣️
25 ne oluyorr
Cevapları dışarıda aramayı bırak, çünkü onlar çoktan sende... Barışın, bilgeliğin sayısı içsel savaşı bırak diyor bence Barış zamanı
İsmim değişmeyecek sonuçta. Ömür boyu bu kadere mi bağlıyım yani
Hayır tabi ki anlık mesajlaşma yaptık çok anlam yüklemeden ama hiç bir şeyin de öylesine olmadığını bilerek devam edelim
Nasıl anlam yüklemeyeyim ben şimdi bunaa
Yükle o zaman demek ki var bir hikmeti
Sen numerolojiyle mi ilgileniyorsun
İlham geliyor arada bugün de ismin son 3 ü olsun dedim istersen sana Bir tık daha fazla mesaj verelim
Ver bakalım
12146 bakalım neymiş
Sınırlarını bil ki, onları aştığında gerçekten özgür olasın..
Hayat senden cesaret ister ama temeli sağlam olmayan özgürlük fırtınada savrulur!
Eski kalıpları kırma zamanın ama tamamen yıkmadan.
Özellikle Uç, Ama nereye indiğini bil!
Teşekkürler
Rica
39 puan
19 desem
De ama yaz son harfi
a…… toplam 19
Bir şeyleri kapatman lazım artık, geçmiş senin rehberin olabilir ama yöneticin olmasın diyor evren
vedalaş mı diyor
Aynen vedalaş ve rahatla..
O zaman şu an dinlediğim şiir tam da uymuş gibi..
https://youtu.be/huGuzi28d3w?si=XsBFA6cun4KG1rMV
Heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey...
Burası işte insanın birini en yüksek yere koyduğu andır...
Bunu ilk dinlediğimde çok duygulanmıştım..
çok güzel anlatıyor..
Evet adamı sevmem ama şiirleri güzel genel olarak
pek bilgim yok adamdan sadece dinliyorum..
Şiir okumayı, severim dimlemeyi pek sevmem kendim okursam seviyorum 😀
O zaman sesin güzel demektir
Kişiye göre değişiyo olsada genel kanı özel bir rengi olduğu
O zaman güzel. Bak iyi hatırlattınız kan eksikliğim vardı bir ara görünsem
Kan eksikliği mi fazla anı tetikliyorsun sen. Hit mutlaka git hatta
Hayırlısı.. doktorlardan korkuyorum 😅
Korkma kan vereceksin sadece.
böyle söyledin bayılcam nerdeyse
Kafanı sağa çevir 3e kadar say bitti. Çok korkarsan yaz buraya tam o anda denk gelirsek korkunu paylaşırız. Hayat paylaşınca güzel diyorlar...
Bir.. iki.. üç.. şimdiden çok gerildim..
Hayat sevince de güzel diyorlar..
Test ettim onayladım sevince güzel sevilince de ayrı güzel ama
Ama şimdi sevilince güzel tamam ama sevdiğinden sevilmeyince de bir anlamı kalmıyor gibi
Anlam katan sevilmek mi yoksa sevmek mi!
Menfaat barındıran bir sevda ne katabilir insana!
Seviyorum neden o da beni sevsin diye
Seviyor beni diye birini sevmek ne kadar saçma diğeri de o kadar birini sevmenin ya da sizi sevmesinin hayatı güzeleştirdiği yer de beklenti yoktur. Beklentiler girdiği anda emin ol huzur yoktur...
çok haklıymışsınız bu yönden bakmamıştım.. o zaman yalnızca sesizce anda kalarak yaşamak gerekiyor gibi
Tadını çıkarmak gerek önüne gelene seni seviyorum diyerek hayata katmamak lazım. Bulunca da takılmadan yaşayacaksın her duyguyu...
Peki şuna ne demeli sen onu seviyorsun ama o başkasını.. bu sefer biri seni seviyor ama sen onu sevmiyorsun.. insan kaç kere sevebilir ki? sahi sevgi neydi? Dönüp bakınca aklım hâlâ sadece o bir kişide ama onun bundan haberi bile yok.. öylece yıllar akıp gidiyor..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evren bazen en küçük detaylarla konuşur bizlerle 🌌. İsminin son üç harfi, belki bir anı, bir duygu, ya da bugünden ruhuna bir mesaj taşıyor olabilir. Sen bir ara otur, sessizce düşün bu harfleri... Gözlerini kapat, ilk aklına ne gelirse, o mesaj senin olsun 🪐. Belki kocaman bir gülümseme ya da bir yol haritası…✨
Sen kapatacaksın gözünü burası benim çöplüğüm kapat ve düşün mesajını 😀
Evrenin mesajlarına açık olmak harika bir yetenek 🌌. İsminin son üç harfine sıradan bakma, belki gizli bir anlam, bir rehberlik taşıyordur. Koç Dolunayı'nın enerjisiyle birlikte cesurca kendi hayatını sorgula, belki içsel bir keşif seni bekliyordur 🪐✨. Bu mesajlar bazen beklenmedik şekilde seni bulur 😉.