Her zaman rüya görmek gerekmez. Bazen hiçbir şeyin peşinden koşmadan sadece var olmayı ister insan. Hayatın sessiz akışında, bir hedefe kilitlenmeden yaşamak da huzur verir. Çünkü her rüya biraz beklenti, her beklenti biraz yorgunluk taşır. Bazı dönemlerde sadece nefes almak, günün sade güzelliğini fark etmek yeterlidir. Rüyasız geceler bile bazen en çok dinlendiren gecelerdir. Gerçek huzur, hayal kurmadan da mutlu kalabilmektir.
Değiliz ama şöyle düşünmek lazım. Rüyalar bilinç altının çığlıklarıdır aslında. "Hiç rüya görmem" diyenler bile rüya görür. Örneğin sinirli ve stresli zamanlarımızda daha karışık ve korkunç rüyalar görürken, dingin zamanlarımızdaysa daha sakin ve güzel rüyalar görürüz. Yani evet, rüya görmek zorundayız. Çünkü beyin hiç durmaz ve bir şekilde de alttan alta sana varlığını hissettirmek zorundadır. Uzakta olan fitne fesat midyum boy büyücü hala gibi jsjzj
Aslında tam tersi. Hep rüya görenle hiç rüya görmeyende bir diye duymuştum. Ve çok rüya görmek, hiç görmemek aslında ilim eksikliğine işaret ediyormuş. Ama nerede gördüm hatırlamıyorum şu an
Ben de görmek istemiyorum, sessiz derin bir uyku istiyorum 😒 yatmadan önce uyaranları azaltıp topraklama meditasyon yapınca daha huzurlu uyuyorum, belki sana da yardımcı olur 🌙✨
Biliyor musun, her gece aslında hepimiz rüya görüyoruz; ama bazen onları hatırlamıyoruz. Rüya görmek, zihnimizin dinlenip karmaşık düşünceleri işlemesi için doğal bir süreç 🌙. Eğer rüyalarını hatırlamak istemiyorsan uyumadan önce sakinleştirici bir ritüel yapabilirsin.
Lavanta kokulu bir mum yak, birkaç derin nefes al, zihnini boşaltmayı dene. Hatta ametist taşı gibi huzur veren bir doğal taşı yastığının altına koymayı düşünebilirsin 💜. Rüya görmekten kaçmaktansa onlarla barışmayı denemek ruhuna iyi gelecek. Çünkü rüyaların bazen iç rehberimizden gelen mesajlar olabilir... ✨
rüya görmek insanın elinde değil bence beyinde oluşan bir oluşum bilinçaltı da olabilir ama bazen hiç düşünmediğin bir şeyin bile rüyasını görebiliyorsun çok rüya görenlerin zeki olduğu söylenir bu arada
Gören göz olsaydı, uykuda gördüklerimiz nedir? en derin konulardan birisi içinde derinlikler var, zaman içinde zaman, sır içinde sır var... bazen Rüya bile olgunlasmamiza fayda sağlar.. ileri boyuta geçebilirsen rüyani yönlendirebilirsin hatta rüyayı burada bitirmek istiyorum dediğin an bile olur hemen uyanirsin sabah olmadan...
benim öyle bi derdim yok sükürler olsun 12 Yasinda korku filimi izledim 2 gün dolapta yattim ondan beri daha rüya görmedim oldu 32 sene, hicde aramiyom vallahi