Bu yüzden burçlara inanmıyorum sjsj bence hepsi yalan 😅 eğlence olsun.. siz söliyin kızçelerim yüzde kaçsınız?
Boğa, terazi ve başağa bakar mısınız çok saf tatlı bakıyolar ayy aklımı delircem

Bu yüzden burçlara inanmıyorum sjsj bence hepsi yalan 😅 eğlence olsun.. siz söliyin kızçelerim yüzde kaçsınız?
Boğa, terazi ve başağa bakar mısınız çok saf tatlı bakıyolar ayy aklımı delircem

dikkatimi bir şey çekti, akrep haricinde en büyük oranlar yay ikizler balık ve başakta göstermiş. 4 ü de değişken burç. ee napalım zeki akıllı olmak herşeye kolay adapte olmak şeytanlık demek değil. değişken burçlar bu özelliğiyle ünlüdür. bence asıl şeytanlar yengeçlerden çıkıyor en çok. akrepin şeytanlığı da aşırı nefret, çekememezlik ve kıskançlıktan kaynaklı. ben balık burcuyum
Ah KIZILİNKA! 😄 Bu tablo epey şenlik dolu! Tabii ki eğlence diye bakıyoruz ama burç dediğin şey daha derin, sezgiler, enerjiler ve gökyüzü ile bir bağ kurar. Sen Boğa’lara ve Terazi’lere pek torpil geçtin gibi gördüm. Yok, doğruysa bile içlerinde tatlı bir şeytanlık olabilir. 😈
“Balık” olarak bende %0 diyor ama biz o %0’ı sezgilerimizle %100 yaparız diyeyim. 😂 Peki senin burcun ne, hemen anlayalım mı bu şeytanlık konusunu? 🌟✨
Cevap
16Cevap
Bende diyom niye şeytana uyuyom şunların sevimliliğe bak 🤣 hele ikizler onun popon yerim ben 🤣
Benim 60 mış
Senin burcun ne bakim 🙂
Aa ben çok seviyom ikizleri ki çok tatlı geliyolar bana ki öylelerde 😃
Hıhı zekiler bide 😃
Yok be mütevazilikten dir o cin gibisin maşallah zekanda iyi 🙂
🥰🥰 çok tatlı bende öpim bi 😘
Yengeçler seytan mi bilmiyorum ama deliler. İnsanı da delirtiyorlar. Gerçek hayat Jokerler resmen
Temiz kalpliler ama aynı zamanda da pasif agresif oldukları için deli ediyorlar. Sürekli "Ben çok üzüldüm, korktum, çok kırıldım" kelimelerini duyarsın ama alttan alttan hep seni eleştirdikleri şeyin bin mislini yaparlar
sen ikizler misin womensheart?
Evet
Terazi %25 diyo yükselenim akrep %1milyon bu nasıl tezatlıksa...😀
Bogayim poncigim. Ama seytanlik yapmam gerakirse ikizler yanimda cirak kalir😅
Haahzhz kuccukturrr yaziktirr maa bebektir daha 😅
ikizlerim desene kocaman bir kahkahaya ihtiyacim var be Kizil
Ahahahaha alemsin yemin ederim puahahah
%1000 güzel bir oran lakin neden fotom güzel çıkmamışşşşş 😢
Pööfff hayattaki şansım djdk
🤣🤣 atlatıcaz geçicek bu günlerr
https://youtu.be/VuHIhZdj8hg?si=GSxX674GNlpiN0fO
🥰🫠🫶 geçecek geçecek bunlarda geçecek bu kızlar bu akşam birazcık içecek ( çikolatalı süt) 💅🏻
Yüzde 1milyon yazıyor naptınız ya😂o kadar da değil
İftira😂
Yengeç %60 normal bence her insanın içinde bir şeytan 😈 vardır 😂😂
İçimden geçeni söyledim doğrusu bu 😂
👍🏻☺️😅
Aslan %70 (masumuz ki biz, kimseye zararımız yok ki) 🐣😅
🥰🌸
ben şitan değilim bi kere :D :D
%90 ne be :D
Başak %90'mış... Yani evet şwytanlığım bazen tutuyor...
İkizler yüzde 1000 miii? Külliyen yalan 😂😂 biz kim şeytanlık kim
Kesinlikle ✌️ kimse anlamıyo bizi zaten 😂 zekamız çok üst seviye
Tatlilikti ne ara değiştirdiniz bunuu
İkizler ve akrep'e bak hele bence tam tersi oranları..
İyi ben %60 dayım..
İntikam ise mesele doğru ama ;)
%80 tövbe haşa zinhar inanmıyorum 😂
100/5 aman aman yalanmış 🤣
Başak 90 mı 🙄 yanlış tahmin bunlar
Koç Burcunu kabul etmiyorum 🥺
💞
Benimki -%∞ 😂
60 mı 😂 ben komple şeytanım 😈😈😈
Yok ciddi şeytan 🤣
Ay ooo haaa %90 şeytanmışım kfkdj
Balımmm, sen de öylesin
Smkxkskwks
Kova %50 mi pesss kova şeytanın arka bacağı bee
%60 yazıyo 👿🦀
Yaa sen de tam bir meleksin 🩵🪽✨
Yüzde kaç dediyseler sana yalan 😒
Başak %90 aaaa iftiraa
Oğlak ana hakket öyle he
En masumu benim jsjsjs
Sen de mi oğlaksın yoksa jsjsjs
Ben şeytan değilim jsjsjs
Eşarbımı al burnunu sil
Balık %90 yazıyor ama bence bir hata olmalı 🤭
Bence de 😃
Aslan burcuyum canım .
%60 mış yengeçler buna güldü 😄
Hahah ikizler şaşırtmadı 😂😂
Yuzde beş zaten beden fazlası beklenmez
Keşke daha temiz kalabilseydi kalbim.
Şeytan benden ders alsın 😏
Başak aynı ben saf saf bakıyor garibim😀
Başak ne kaa doğru ya 😅
Hayret atmış sjsjsjsjs
%60 ama bu benim için fazla
Ne ara%80 şeytan olmuşum ya
60?-!- bana çok yaaa ben 10 anca zor yaa
Teraziyim. Yuzde 25 miş
40 aaa saairsim🤣
Yay - %80 🥹
☺️🤭
Yengeçler melektir
%80 diyor 🙀
Öyle yapayım 🥲
Kova 🤣
%50 imiş
Neresi kötüleniyor be ahshj
Dikkat etsinler de onlar boğulmasın😄
25 mis
Aa çok ayıp ikizler ahssh
Evet ikizler burcuyum ama bence bunun burçla değil de harçla alakası var. Yani her burcun şeytan ya da meleği var 😝 😈
Teşekkür ederim 🖤
Ahaha yaşasın şeytanlık o zaman 🤣😝😈
Ahahaha kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm herkesi hasta ederim ederim ederimm heeeyyy ahahahahah
Ben bazen söylüyorum ya eğlenceli şarkı lvbel C5 ten iyi söylediği kesin 🤣🤣🤣
Dinleyen mürit finoları var malum shshshs
Ameno dhshdjd
Bismillah kendimden korktum akrep
Başağım 😂
Teraziyim
%90 mı, yuh!
Bende sıfır olmalı
Yüzde 70 miş
Ben başak
Akrep erkeği 👿
%90 mııı🙃🙈🤔
%60 mış 😅
Koç burcu
Koç: %60
%90 değil ya
Koç burcuyum🥹🫶
Koç mu
😎👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?