Sevgilimle bana ayırma büyüsü yapıldığından suphelenıyorum yardım edin?

11 aylık bi iliskimiz var inanılmaz bi ask yasadım benim ilk iliskim sayılır onunda. bende bir anda hersey kesildi yazasım gelmedi ama normal olmadıgını anladım cok agladım yataklara dustum depresyona girdim inanılmaz kaygı yasadım neden boyleyım diye normal olmadıgını biliyorum onu seviyorum ama hislerim bambaska yazasım gelmıyo kotu dusunuyorum sonra bulusuyoruz yuxune bakamıyorum herseyi berbat gelıyo ama ondan bisey yok bir saat omzunda agladım bana noluyo seni seviyorum ama hic biseu hissetmıyorum dedi o yanımda oldu suanda hersey aynı ve ben psıkolojik olatak hic normal degilim kesinlijle büyüden suphelenıyprum cunku gunluk hayatımda da asırı alık bi kız olmaya basladım psıkolojim berbat durumda imtiharı cok kez dusundum ama o var onsuz yapamam bu hislerim normal degil
Sevgilimle bana ayırma büyüsü yapıldığından suphelenıyorum yardım edin?
Cevapla