Ben hafif kırık izlenimi veriyorum ama buna sınır koyamiyorum ne yapmam gerekiyor, itici mi?

Devamlı kurtlu gibiyim oyun , eğlence peşindeyim, devamlı 32 dis ha derdim yok mu girlaaa saçlarım şimdiden beyazladı ama bu bir nevi kendimi koruma şekli mi bilmiyorum ama devamlı kipir kipirim eskiden böyle değildim son dönemler böyleyim eskiden çok ketum, soğuk, mesafeli bir tiptim burcum oğlak zaten lakin son donemler yeni tanistigim insanlar özellikle hep böyle misindir kıpır kıpır falan diye tepki veriyor, çocuk musun diyorlar çocukkende çok olgunsun derlerdi

Güncellemeler
8 ay
Ne çok ama kullanmışım ama ahahaha
Ben hafif kırık izlenimi veriyorum ama buna sınır koyamiyorum ne yapmam gerekiyor, itici mi?
Cevapla