Toplumumuda neden tarot ve astrolojiye garip garip algılar var?

benim 6. hissim yüksek olduğu için arkadaşlarım başla bi dediler 3 gün önce hesap açtım gerçekten tuttu burçlar için herkes dediklerin çıkıyor felan dedi birisine söylesem zorbalanırım arkadaşlarım dışında neden böyle? çoook eski zamanlarda m. ö de felan kullanılıyordu
Toplumumuda neden tarot ve astrolojiye garip garip algılar var?
Cevapla