Gördüğüm rüyanın apaçık mesaj olduğunu düşünüyorum?

Öngörü bir mesaj olduğunu düşünüyorum.

Şimdi yazacağım gördüğüm rüyayı ; bir erkek var yanımda beni gecenin saatinde ıssız yere getiriyor " karşımda eğil diyor kendini bana bırak diyor " bende karşı çıktım sonra " eğil önümde diz çok birazdan seni ne hale getireceğimi tahmin et " diyor bende kaçmaya çalıştım 10 erkek daha vardı yanımda hepsi beni tutuyor sağ ve sol kolumu tutuyor beni yere yatırıyor o önümdeki erkek ise üzerime çıkıyor eliyle ağzımı kapatıyor o esnada saati görüyorum 23:05 ve ben gecenin saatinde dışarı çıkınca o erkeklerin yanıma geldiğini anlıyorum..

Bunu tehdit olarak algıladım 10 kişi erkek ve önümde erkek vardı " karşımda eğil " dedi bende bağırmaya başladım sonra beni kurtardılar.

Gördüğüm rüyanın apaçık mesaj olduğunu düşünüyorum?
Cevapla