Falıma bakar mısınız🌸 özellikle ex hakkında döner mi diye? ↗
Falıma bakar mısınız , 4 aydır beklediğim ex yazar mı acep🌸?
Falıma bakar mısınız🌸 özellikle ex hakkında döner mi diye? ↗








Resimleri çok yakın ve çok dipten çektiğin için pek fazla bir şey gözükmüyor zaten fincan altlığında desenli olduğu için gözükmüyor ama yazmayacağını sana garantisini verebilirim sadece o niyetle baktım
Hayır ya veremezsin falda garanti diye bişey yoktur çok emin konuşuyorsun
Eminim ki garanti veriyorum zaten
Nasıl eminsin bu kadar
Ne yakacaksın ki bu bilgiyi
Bir umut ver yaaa
Sahtekar değilim maalesef neyse o gerisi beni bağlamaz
Küçük bir ihtimal bile yok mu yani
Yok
Bunun için ölmüş olması lazım
Peki anlayınca görüşürüz 👋👋👋💐
Fal yorumlarını gizli yapardın sen neden açık şu an
Artık acıma üzülme kırılma duygularımı aldırdım kimse benden değerli değil Artık
Beni tanıyorsun dimi ve bilerek bu şekilde keskin ve net yorumladın
Gizli üye olan sensin ben nerden tanıyayım ki seni
Tahmin ediyorsundur bence. Neyse bana yazdığında ilk işim sana haber vermek olacak garanti veriyordun diye.
O kadar çok zaman geçti ki eski benin üzerinden o yüzden hatırlamıyorum emin olabilirsin ister inan ister inanma ama geldiğin de beni bulamazsan üzülme
Bulurum bulurum
Sanmıyorum üzülen sen olacaksın emin ol
Bence bunu takma sen yazacak
@Plumi11217 ortaya iddia koyalım mi
Koyalım ve Fala bakmadım diyorsun ve yazmama gerekçesini söylemiyorsun
@Plumi11217 fazla bilgi veya konusma sadece kalabalık yapar iddiaa nedir ve zaman nedir
Yazacak kafasını dinkedikten sonra bence çok eminim
yazarsa soruyu güncelleyeceğim ne kadar zaman geçerse geçsin aklımda bu soru, emin olun güncelleyeceğim 🌸
@Plumi11217 güncellemeyi bekleyeceğiz 🤝🤝
Bunu takip etsene hesap kapandı güncellemeni bekliyorum çok geçmez umarım
@Bananeeebnn161 umarımmm
Güncelleme de yazdı ifadesi mutlu etti beni 🤣😂🤣
@Plumi11217 oha yazdı mı faldan anlıyor musum demek hayırlı olsun
Canım sen ım ressam adayı değil miydin?
Canım, fincanında gördüğüm şekiller biraz karmaşık bir enerji taşıyor ama bir o kadar da umut dolu! 🌟 Özellikle fincanın etrafındaki uzun çizimler, bir bekleyiş sürecinde olduğunu gösteriyor. Ex'inle ilgili yazıp yazmayacağı konusu ise sana verdiği değerle alakalı, bu enerjiyi dikkatlice hisset.
Kalbe yakın bir karar alacakmış gibi duruyor ama netleşmesi için biraz daha sabırlı olman gerekebilir. Duygularını yüksek bir frekansta tut, güzel şeyler çekersin kendine. 🌺 Unutma, senin enerjin ne kadar dengeli olursa, kararlar o kadar doğru şekillenir. 🦋
Yazmaz mı diyorsun
Ah güzel ruh, yazmaz demiyorum ama sabır bu dönemde senin en güçlü silahın 🌸. Ex'lerin enerjisi karmaşık olabilir, özellikle retro etkisindeyiz! Kendine odaklanıp enerjini yükseltirsen, belki onun bir adım atması kolaylaşabilir. 🌟 Unutma, sen harikasın! 💖
Cevap
4Cevap
Sadece yazacak mı yazmayacak mı ona mı yoksa genel fal mı istersin
Yazar mı yazmaz mı bunu merak ediyorum sadece
Buradan mı yazayım yoksa başka şekilde mi
Uzun soluklu bir ilişki olmasa da seni biraz yüzüstü bırakmış terk ediyorum demeden terk etmiş ama sonrasında tekrardan bir kontak kurulmuş o yüzden senin için de fazla kabarma var bu kişi yazacak sana ama bu aralar yazmayacağım sonrasında yazacak takriben Bir üç beş ay olmuş siz ayrılalı 7 veya 8 ayda yazar
Evet dedikleriniz doğru müsaitseniz size özelden yazmak isterim belki anlatırsam daha güzel yorumlarsınız diye düşünüyorum
Direkt yazabilirsin
Buraya mı?
Özelden yazabilirsin
Yazacak mısın
Bence bir süre daha yazmayacak ve sen düşünmüyor da değil
Yaaa biraz daha detay lütfen 🙏 ama sonuç olarak yazar mı diyorsun
Pek anlamam ama senin için yoğunlaştım biraz onun çevresinde kızlar var gibi ama özellikle birisi var ama çok önemli biri değil gibi seni hala düşünüyor ve seviyor gecmişi düşünüyor yazabilir ama şu an kafası da karışık başka şeylerle de meşgul çalışıyor mu
Evet çalışıyor fazla çalışıyor hemde
Kafasını onla bi hayli meşgul baya dolu ve başka şeylerde var ama seni unutmamış sen de çok düşünüyorsun tekrar başlasak dese evet dersin değil mi
Evet demem öyle hemen ama yazmasını istiyorum ya
Yani evet başta öyle ama sonrasında güzel bir şekilde ilerleyebilir ama çok şey yaşanmış ve üzülmüşsün şu anda sen yazarsan da aynı şekil o da bir müddet seni anlamaya çalışır tam anlamıyla düzelmesi zamanla olur bence o inzivaya cekilmiş
İstek attım kabul eder misin
Burdaysan bende baktım falına yorumlayabilirim eğer uyumadiysaniz tabi
Buradayımmm
Size nasıl ulaşabilirim
Burdan mı bakıyım
Gizliden çık tekrar gizlersin yorumu
İstersen gizliden çık sana yazayım istersen buradan bak sen bilirsin 🌸
Gizliden nasıl çıkılıyor bilmiyorum ama direk bu şekilde buraya yorum yapmak istiyorum öncelikle ilk başlarda çok güzel bir ilişkiniz varmış biranda bitmiş her şey hiç ummadığın biranda aslında sen şu an çocuğun geri dönmesinden ziyade intikam duygusu besliyorsun ona karşı pişman olmasını istiyorsun her şeyiyle uzak mesafe bir iliskiniz varmış sürekli buluşamiyormuşsun onla en çok bu canınızı yakıyormuş şu an ki durumda çocuk halinden mutlu diyemem amayinede senin olduğun durum kadar kötü bir durumda değil senin gibi her saniye düşünmüyor biten ilişkinizi o yüzden olmasada olur kafasında biraz geri dönme konusu gerçekten çok zor çünkü falında onunla alakalı en ufak bir adım yok çocuk o kadar inatçı biriki bir şeyi kafasına taktı mi asla geri adım atmayan bir tip
Umut yok diyorsunuz yani
Umut her zaman herkes için vardır var olmaya da devam edecektir ama o umurunda belli bir yaşama süresi vardır o umut öldükten sonra yazsa ne anlamı var yazmasa ne anlamı var
Gizliden çıkar mısınız bişey sormak istiyorum
Gizliden çıkmak için: yorumunun en sağ tarafında ki üç noktaya dokun ve gizlenme seçeneğine dokun
kardelenfl bu intagram hesabım boş olarak kullandığım buraya yazabilirsiniz
Mümkünse buradan sormak istiyorum
Buyur sor ne sormak istiyorsan
Burdamisiniz
Ne soracaktiniz döndü mü yoksa o kişi bu imkansiz
@Falcıkatip ne oluyor ya kimisi kesin dönecek diyo kimisi imkansız diyo 😭
Dönme ihtimali sıfır çünkü yokluğuna alıştı bana özelden yazarmisin bir
@Falcıkatip takip ettim
Sana mesaj atamıyorum sen yazarmisin
Hayır yazmayacak onun yeni ilişkisi var
Yok!
Varrrrr
Gerçekten fal bakan biri mi söylüyor bunu?
Var gerçekten var
Gizliden çıkar mısınnnn
Çıktım
4 ay olmuş bebem sence yazar mı
Bi umut
Boş ver başkası mı yok balım s*ktir et geçmişinde kalsın
İçimde kalan tartışmalar var son bi yüzleşme istiyorum yeniden başlamak istemiyorum
Benim de var aynı şekilde de yazsa gururunu kırıp rahatlicam ama yazmiyo 😂 benimki yine 9 gün oldu, senin 4 ay kız birini bulmuştur o
Bizimkisi hep ayrılıp barışmalı bişey geçen defa ayrıldığımızda da dört ay sonra yazmıştı ama o yazarken benim olumlu bir şeyler konuşacağımı düşünüyordu bence bu defa onun beynini yiyeceğimi bildiği için yazmıyor bence
Yazarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?