Yay burçları neden çok boş ve vizyonsuz oluyor?

kavgacılar, aşırı kibirliler, her konuda fanatik davranışlara sahipler ve açık fikirli asla değiller.
iyimser olsalar nolur ki. vizyon hiç yok. çok yönlü düşünemiyorlar.
mesela bir anda ses ayarı, feedback alamıyorlarmış gibi bağırarak konuşurlar herkes onlara bakar. bir insanı onun duyamayacagı kadar mesafe olsa bile uzaktan bağırarak çağırmaya çalışırlar ona ses gidemeyeceğini idrak edemezler bu tamamen duygusal zekalarının zayıf olmasından kaynaklı.
bu yüzden iq'lerinin de düşük oldugunu düşünüyorum. başarılılarmış gibi duruyorlar ama asla değiller. Zekilermiş gibi görünüyorlar ama kesinlikle kendi başlarına olmuyor bu. Sıkıştıklarında ilham aldıkları için zeki gibi görünüyorlar millete bu yüzden de şanslılar genellikle ve gtü kurtarıyorlar.
ikizlere laf atıyorlar ama asıl yaylar sıkıntılı. ikizler yine nerde nasıl davranacağını biliyor.

Yay burçları neden çok boş ve vizyonsuz oluyor?
Cevapla