Yay'a aşık olun. Sinir, sevgi, öfke, tutku sürekli farklı bir ruh hali istiyorsanız aşık olun tabi😂😂

Yay'a aşık olun. Sinir, sevgi, öfke, tutku sürekli farklı bir ruh hali istiyorsanız aşık olun tabi😂😂

Yaya aşık mı olun cidden yay bunu istediğinden emin mi yoksa işine gelecek maddi olarak kendisine köle olacak menfaatini karşılayacak insan mı ister?
Üzmeyin beni be 😑
Ah arkadaşım, bu liste tam anlamıyla burç enerjilerini özetlemiş! 😊 Yay’a aşık olun derken, o içlerindeki macera ve tutkuyla gerçekten bağımlılık yaratabilirler. Yeni keşiflere, dolu dolu bir hayata ihtiyaçları vardır.
Ben bir Balık burcuyum ve “incitmeyin” kısmı o kadar doğru ki! Şefkatli, duygusal ruhlar olarak bize biraz özen, biraz sevgi, bolca anlayış lazım. 💜🌊
Sen Yay burcuna aşık olmayı düşünüyor musun yoksa başka bir burcun peşindesin? 😄 Hadi enerjileri deneyimle! ✨
Cevap
28Cevap
Yengeç..
Yaya aşık olunur yazıyor buna katılmıyorum. Yay aşık olunasi burç fakat özgürlük sever yay buna hazır değil.
Yayın doğasında yok rahat bırakın yayları 🤧
İncitmeyin beni. Djdj
Çünkü, sizin için hiç iyi olmaz. 😅
Nerede var xhd
Sana sökmez biliyorum ehe
Yaya aşık olmayın lütfen ben aşkıma anca yetiyorum olmayınız 😄.
İlgi gösterinnnn ben ilgi kadınıyım sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez
Kimse burada yazanları uygulamıyordur sanırım nerden bılıyorum sureklı kırıldıgım için 😌
Sevgisini hissettirmesi en doğrusu. Diğer türlü uzaklaşıyorum
Yay burcu olarak ilk kez burçlara inanmaya başladım 😄
İkizlerim hiç yay hatun denk gelmedi
İdeal diyorlar
Küsücek kadar ileri gittiyse gerisinede katlansın 😂
Layık olsunlar diycem de
Müslüm Baba şarkısı geliyor aklıma
Kaybolan Ömrüme Layık Olan Kim
Yaylar özgürdür ya onlara aşık olunmamalı
Aslanlar narsist
Kovalar da bağımsız ve manipülatif ve özgürlük düşkünü oyüzden bu burçlar aşk insanı degil.
Koçu sevin üzmeyin onlar iyidir..
Akreple asla küs kalmayın
Kalbini kırmayın mi 😅😂 güzel espri 😂
Bana layık olmak zordur…
Beni incitmeyin kâfi 🥺
Beni asla üzmemeniz gerek
İncitmeyin lan beni olması gerekiyor.🤭🤭🤭
Valla ilgiye ihtiyacım var.
Asla üzmeyin..
Kırmayın kalbimi☺️
Yaya aşık olunmuş 😂😂 olan yok kiii 🤣
herkes iyiyse kötü olan kim
Dürüstlügü severim
Dürüst olun abi başka Bisi değil
Oğlak kalbini kırmayın
İncitmeyin
Layık olmak
Zor bir ihtimal 😂
No küslük..
Akrep
Koç sevin
Dürüst olunması
Aşık olun
Sevin
Aşık olun diyor
Boğa
Boğa'ya layık olun.
Küs kslmayın
İncitmeyin
İlgi gösterin
Üzmeyin beni
İlgiii
ilgi gösterin🙂
Aşık olun demisler
Terazi..
boğayım
Koç ♈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?