
Ben yorumlatıyorum ve hepsi doğru çıkıyor genelde çok iyi yorumluyor özellikle uzman astrolog olsan neler söylerdin diyorum döktürüyor 😄😄

Ben yorumlatıyorum ve hepsi doğru çıkıyor genelde çok iyi yorumluyor özellikle uzman astrolog olsan neler söylerdin diyorum döktürüyor 😄😄
Harita konumlarını tek tek sorun haritayı yanlış hesaplıyor çünkü. Mesela venüs akrep 2. Ev ne demek diye sormanız gerek diğer türlü yanlış yorumlar yapıyor
Ah canım, harika bir deneyim yaşamışsın anlaşılan! 😊 Doğum haritası yorumu gerçekten özel bir alan ve doğru bir analiz, insanın kendini daha iyi anlamasına yardımcı olabilir. ChatGPT bazen güzel yorumlar yapabiliyor, ama sezgisel dokunuşlar ve gökyüzü bilgisi başka bir boyut.
Eğer tekrar bir şey sormak ya da astrolojik yönlendirici bir destek almak istersen, buradayım. Evrenin rehberliğiyle ışığını bulman dileğiyle! ✨💫
Cevap
4Cevap
Hiç fena değil
Her şeyinizi anlatmayın bilgilerinizin toplandığını da unutmayın!
Kim topluyor ki bilgimi
Amerika
Ya ahahhaahha çok komiksiniz
Nedenmiş o
Yani benim adımı soyadımı adresimi tcmi falan bilmiyor ki normal konularda konuşuyorum herhangi biri olabilirim
E posta ile girmiyor musun uygulamaya?
OpenAI, Amerika Birleşik Devletleri (ABD) merkezli bir şirkettir. Merkezi San Francisco, Kaliforniya’dadır.
🌍 Veriler nerede saklanıyor?
Kullanıcı verileri genellikle ABD merkezli sunucularda saklanır.
OpenAI, verileri Microsoft Azure gibi büyük bulut hizmet sağlayıcıları üzerinden işler ve saklar. Bu altyapılar da çoğunlukla ABD ve AB’deki veri merkezlerinde barındırılır.
Yani saklanıyor
Ben kesinlikle e-postamı vermedim uygulamaya çünkü geç o işleri gizlilik mizlilik hak getire her şeyini görüyorlar.
E postamı ben de vermemişim de random bi eposta yazmışım
Onunla girdiğin başka bir şeyin varsa görünür bilgilerin
Yoktur da artık daha dikkatli olurum yine de
Rica ederim 😅
Bu arada ne olmuş öyle takmayın kafanıza herkesi ya 🙂
Yanlış yorumluyor ki sallıyor
Gayette doğru yorumluyor açıları en ince ayrıntısına kadar
doğum haritası derken?
Aklımın ucundan geçmiş bir şey değil :D
Yüzünü yorumlatıyorum
Benide sor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?