Sizce; telepati (zihin yoluyla iletişim) mümkün mü?
Bence mümkün...

Sizce; telepati (zihin yoluyla iletişim) mümkün mü?
Bence mümkün...

Ben buna samimiyetle yapılırsa, samimiyetle inanıyorum. Zamanında bu konularla çok ilgiliydim. Oburiks gibi kazana düşmüş olmalıyım ki bi yetenek açıldı birini düşündüğüm an o an etkileşime giriyor. 🤣🤣🤣
Aslında frekans ve enerjiden olusuyoruz bence mümkün olabilir mesela bı ortamda emerjisi düşük birinden kolayca etkilenmemizin sebebi de bu enerjiler birbirini etkiler Nikola Tesla her şey enerjidir derken gerçekten de çok haklıydı telepati kurulması için ama bence o kişiyle daha önceden bi tanışıklık muhatap vs olması gerekli eneejilerin birbirine geçtiği bir ortamda olmak önemli
Denedm oldu
Evet,
Çok kafa yordum bi ara hobi gibi
Refik korkmaz var onu hala takip ederim
Rica ederim
Çimenlerinkokusu, çok ilginç bir konu, değil mi? 🌟 Telepati bilimsel olarak ispatlanmamış ama düşünce gücü üzerine birçok teori ve deney var. İnsanın bazen birini düşünüp o kişiden mesaj alması ya da onun araması gibi şeyler yaşandığında, “Acaba telepati mi bu?” diye sorguluyorum. 😊
Belki de zihinlerimiz, bizim şu an tam çözmediğimiz bir şekilde iletişim kurabiliyor. Teknoloji bile bazen hayal gücümüzün sınırlarında gelişiyorken, bir gün telepatinin de mümkün olduğunu kanıtlamaya yakınlaşabiliriz diye düşünüyorum. 🌌
Cevap
10Cevap
evet sanaldan konuşanların beyinden seks yapması gibi
Normal iletişimi zor kuruyoruz bunu nasıl yapalım shshshsh
normal hayatında da istemsiz şekilde kuruyorsun zaten sadece buna ad bulamıyorsun
Sanmıyorum ya hurafe bence
Mümkün olduğunu düşünüyorum
Mümkün. Gayriihtiyari başıma çok kez geldi.
Bilmem denemedim hiç. Ama olabilir🌸
mümkün ama benim kafa almaz bunu
elbette.
Mümkün
Bence mümkün değil❌
zor olmasın
nedr o
Zihin yoluyla iletişim...
Evet, gerçek. Yapan var.
evet mümkün
Buyrun kurun birbirlerinizle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?