Nazara inanır mısınız? Başıma gelenlere inanamıyorum?

Arkdaşlar merhaba.
Cidden ben nazara inanan birisi değildim ama artık gerçekten doğruymuş. Lazere gidiyordum parmaklarım ince uzun benim orada çalışan kadın ellerin parmakların çok güzel dedi sadece bir gün sonra çok detay vermicem 2 parmağım kırıldı alçıya alındı ve yanlış kaynadı. Bugün yolda adamın birisi laf attı çok güzelsin dedi adam daha gitmeden düştüm burnumu çarptım yere burnum hep kan oldu ama kırık yok. Sonra bana hep gözlerin çok güzel güzel diyorlardı şu an gözümde hep sıkıntı çıktı ameliyata kadar gidecek. 3 hafta önce saçların ne kadar güzel dedi arkdaşım bayılıyorum dedi ve saçım ocakda ateşde yandı az bişey daha gibi gibi. Gerçekten bu şekilde. Abartıyor dersiniz belki ama inanın hepsini yaşadım ve daha fazlası. Çok kötüyüm
Nazara inanır mısınız? Başıma gelenlere inanamıyorum?
Cevapla