Manita yapabilmek için efendi olmaktan vazgeçmeli miyim?

Beni tanıyan kızlar beni hemen çözüyor zaten dedikleri tek şey efendisin iyi çocuksun sıkıldım bu lafları duymaktan artık bunu bir kız size diyorsa bu senle Max arkadaş kanka olurum demek oluyor çünkü zaten reddedildim hep bu laflara inanıp da kabul edilirim diye bekledim hep ama gözüm açıldı artık. Kızlar sadece güvenmediği erkeklere aşık oluyor hatta dümdüz keko serserilere aşık oluyorlar.

Güncellemeler
1 yıl
Bayram etkisi sanırım sorulara bu birkaç gündür çok az görüş geliyor yapay zeka hariç yazan yok. Bazen o bile olmuyor...
Manita yapabilmek için efendi olmaktan vazgeçmeli miyim?
Cevapla