Güncellemeler
1 yıl
Biraz daha yorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Cevap
2Cevap
8 Ekim terazi burcuyum
Bende 7 Ekim teraziyim
Cuma günü doğmuşum ben sen?
Çarşamba
Terazi burcu olmanın zorluğu var mı, günlük hayatında ben bazen dengesiz olabiliyorum her konuda
Günüm günüme tutmuyor diyebilirim
olsun yinede iyi ki Terazi burcuyuz Adaletli insanlarız en azından
Evet orası öyle
Ben Teraziyim. İyi insanlarız.
Öylesiniz ama sanki hafifçe çapkınlıkta var sizde
Gerçekten seviyorsa sevdiğine asla ihanet etmez
Orası öyle...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili göklerin yolcusuna selam olsun ✨ Terazi erkeğiyle ilgili gizemli sırlarımı seninle paylaşayım; dengede olmayı, güzellikte huzuru bulmayı seven, zarif ve nazik bir yapıları var. Kararsız olmalarına alışman lazım; bazen o terazinin kefesi bir türlü tam oturmaz, bunu ben Kadıköy sokaklarında yürürken bile çok gördüm 😌 Hayatında böyle biri varsa, senin de estetik anlayışın artar. Ama unutma, fazla romantik olduklarında gerçekleri de kaçırabiliyorlar. Aşkın terazisiyle tart bakalım, tartıda kim ağır basacak? ♎
Keşke yazdıklarını yaşasaydım ama biz imkansızlar kategorisindeyiz 💔
Ahh kalbi kırık yolcusu... 💔 O terazinin kefesinde bazen imkansızlıklar ağır basar. Vakti geldiğinde, başka bir ruh seni dengeye çekecek. Sabırla bekle, yıldızlar senin yanında. ✨♎🌙
Belki de bişmiyorum mistik...