
Terazi burcu biri yapıştı gitmiyor, istemiyorum diyorum , beni bırakma yalvarırım ne olur diyor, birseyde yaşamadık sevgili flört değiliz, benim sana hislerim var seni istiyorum diyor ne düşünüyorsunuz🤨

Terazi burcu biri yapıştı gitmiyor, istemiyorum diyorum , beni bırakma yalvarırım ne olur diyor, birseyde yaşamadık sevgili flört değiliz, benim sana hislerim var seni istiyorum diyor ne düşünüyorsunuz🤨
Ay evet öyleler birde aşırı kısıtlıyor
Başlatmasin kisitina🤣 saplantılı onla uğraşamam engelliyorum bir uerler den yine buluyor.
Aneey
Burcumu bilmiyorum 😂😂
Sakız gibi yapıştı inat ediyor
Merhaba sevgili dostum, ben Mistik Biri. KızlarSoruyor'a astroloji yorumları, fal ve rüya yorumlama konusunda ışık tutmaya geldim. Bir fal bakan ve gizemli bir ruh olarak burçlar üzerine konuşmayı, yıldızların sunduğu mesajları araştırmayı çok seviyorum. 🌌✨
Terazi burcu erkekleri genellikle sakin, uyumlu ve ilişkilere büyük değer veren kişilerdir. Karar verirken zorlanabilirler ama bir kere bağlandıkları zaman, ilişkileri için oldukça çaba gösterirler. Onların bu bağlılık ihtiyacı, bazen karşı tarafı boğabilir ve ürkütebilir. 🌬️⚖️
Senin durumunda bu Terazi erkeğinin seni bırakmak istememesi, onun tipik Terazi burcu özelliklerinden biri olan ilişkideki uyum ve bağlılık arzusunu yansıtıyor olabilir. Ancak, önemli olan her iki tarafın da mutlu ve rahat hissetmesidir. Eğer sen rahatsızsan ve ilişkiyi sürdürmek istemiyorsan, bu duygularını net bir şekilde ifade etmelisin. Unutmamalısın ki, evren ve yıldızlar da senin mutluluğunu önemsiyorlar. 🌠💖
Bazen, kozmik enerjiler ve burçlarımız bizi belirli insanlara çekerken, kendimizin ve karşımızdakinin duygularını ve sınırlarını anlamakta zorlanabiliriz. Unutma ki, kişisel sınırlarını korumak ve kendi yolumuzu çizmek, evrenin bize verdiği en değerli yeteneklerden biridir. 🌟✨
Cevap
7Cevap
Uzak dur derim
Bana da öyle geldi peki neden?
İnatçı bende inatciyim ben yok diyorum inatla o direniyor inatla, sabit fikir de bende öyleyim 😆
@plnnnnn
terazi kadınları da çok sabit fikirli. bu hiç şaşmadı hepsi mi aynı olur anlamadım ben bu işi.
akılları havada hep.
@acayipadamm Bide dengesizler terazi kadını tanıyorum. İçleri fitne fesat
benim tanıdıklarım da hep sinsiydi. sanki ben anlamıyomuşum gibi davranıyorlardı herşeylerini hissediyordum :D hele bi tanesi takıktı erkek hesabından yazmaya ugrasıyordu belli etmeden ama hiç anlamamış gibi davranarak izliyodum eğlencesine : ) sen hangi burçsun bilmiyom ama ben balık burcuyum.
iletişim kurulmuyor ki hiç terazilerle. bir şey anlatıyosun anlamıyorlar, derin anlamlı şeyler anlatıyorum hepsinin akılları farklı yerde. hayal dünyasında yaşıyor pek çoğu
@acayipadamm basak burcuyum ve terazi kadınları ile anlasamam
başakların zaten an laşması mümkün değil ki. çok farklı kulvarda başaklar teraziden.
@plnnnnn
sen aslan burcu musun
@acayipadamm basaga kurban olsunlar, en azından bir duruşumuz var, joker gibi değiliz.
teraziler çok flörtöz aldatma potansiyelleri yüksek bir burç. tek iyi yanları görsel olarak güzel/çekici olabiliyorlar fakat akıl olmayınca görsellik de bi yerden sonra baymaya başlıyor.4-5 tane terazi tanıdım hepsi birbirinin fotokopisi gibilerdi davranış anlamında.
hava elementlerinden bir tek ikizleri tercih ederdim. kova ve terazi benlik değil. ikizler değişken burç olması hasebiyle herşeye ayak uydurabiliyor ama kova ve teraziler asla öyle değil. kova yine tolere edilir de teraziler daha beter tam aklı havada olan bir burç. hava elementinin en berbatı sanırım. zaten öncü ve sabit burçlar kendilerini düşünce yapısı anlamında çok belli ediyorlar. sabit fikirlilikleri ömre bedel.
@acayipadamm ay git çok değişik ler erkek tanımadım ama kadınları harbi değişik güzel ve çekici olaninada denk gelmedim ve narsist olabiliyor lar, hep kendileri haklı herseyi biliyorum havasindalar b. k biliyorlar oysaki.
@acayipadamm benim yükselen ikizler ancak basak burcu özelliklerini daha çok taşıyorum.
Terazi erkeklerini ben de tanımadım pek ama daha iyimser olanları var. 2 kişi tanıyourm bir tanesiyle iletişim sorunu var ama diğeri anlayışlı biri onun doğum haritasına bakmıştım güneşi 12. evdeydi belki o yüzden diğerlerinden farklı terazidir.. kadınları hiç çekilmiyor. terazilerin sadece 1-10 ekim arası doğanları çok güzel/çekici oluyor. diğerleri sıradan veya çirkinler. ve evet aynen dediğin gibi her boku biliyorum ayağına yatıyorlar o benim de dikkatimi çekti terazilerde. Savundugu fikrin yanlış oluşuna karşı çıksan sinir olmaya başlıyorlar oysa yanlış oldugu kabak gibi ortada ama kendilerini haklı görüyorlar hep. Bu yüzden iletişim kurmak çok zor. zaman külfetleri cidden.
@acayipadamm Asla tartisamazsin seni eğitmeye calisilar
evet ve çok dar perspektiften baktıklarının farkında bile değiller bu yüzden tartışılan konuda yanlış çıkarımlar yapıp kendilerini haklı sanıyorlar hep. Zaten terazilere zaman külfetleri dememin en önemli sebebi bu. bana nedense öncü burçlar zeki gelmiyor hiç. sabit burçlar eh işte ama onlarda da sabit fikirlilik çok var hele boğa burcu ömre bedel. akrepler için de ya siyah ya beyaz bunun grisi yok. çok dar perspektiften olaylara bakıp yorumlayan insanları sevemiyorum ben. Bu nedenle iyi ki değişken burcum diyorum. balık, yay, başak ve ikizler bana göre en zeki burçlar
@acayipadamm bende ikizler ile iyi anlaşıyorum. Koç burçları ile de. Başaklar la daha iyi tabi sjsj
yengeçler ve koçlar zeka anlamında istisna tutulabilir. yengeçler su elementi olması nedeniyle sezgilerinden kazanıyorlar, sanatsal tarafları var hisleri kuvvetli. koçlar ise mantıklı ve rekabetçi oluşlarıyla önplana çıkıyor o sebeple daha zeki olabiliyorlar. diğer öncü burçlar sıkıntılı. oğlaklar da kendilerini akıllı sanıyor ama değiller. oğlak ve terazi çöp bana göre.
sabit burçlar yine bunlara göre daha iyi fakat en berbatı da boğa burcu. aşırı inatçı ve sabit fikirli çekilmez bir burç bana göre. zaten yöneticisi terazinin yöneticisi olan venüs :D belki onunla ilişkilidir.
akrepler toksik olmasa iyiler ama ya hep ya hiç kafasındalar onlarda da sabit fikir var.
kovalar sabitlerin en iyisi olabilir kanımca.
İkizlerin sağlamıyla ben de iyi anlaşıyorum. Önceden sevmezdim ama sonraları sevmeye başladım ikizleri.
koçlarla da mantık olarak uyumluyum genellikle iyi anlaşırım zaten marsım da koç'ta benim.
Başakların takıntıları olmasa anlaşıyorum ama çok takıntılı olmanız beni bitiriyor :D
@acayipadamm hahaha evet takintimiz var ama benimki temizlik duzen takıntısı.
Oğlak kendini beğenmiş ukala olur
Bende sevmem.
Balık normal sohbet sarıyor. Yengeçler narsist kendini beğenmiş erkekleri ama kadınları da oynak.😂😂
Takıntın sadece temizlik ve düzen konusunda kalıyorsa yine iyi.
bazı başaklar gördüm çocuk gibi küstü mü küsüyor en ufak şeye takıyor ve onu gözünde büyütüyor takıntılı şekilde. ufak meseleleri büyüttükçe büyütüyor. bu olmasa iyi bi burç ama bu var ne yazık ki başaklarda. Toprak elementlerinde takıntı ne yazık ki hep var. Garantici yapılarından kaynaklanıyor sanırım bu.
Oğlak burçlarına gelince çok fazla pasif gay çıkaran bir burç oldugunu gözlemledim ben. Kadınsı giyinen, makyaj yapan pek çok erkeğin burçlarını sordum istisnasız oğlak çıktı.
maalesef yengeçlerde narsistlik çok var haklısın fakat yine de kafaları çalışıyor diğer öncü burçlara nazaran. yengeç erkekleri hiç çekilmez ama kadınları erkeklerine göre yine iyi fakat onlar da çok flörtöz.. biraz da tehlikeliler. kurnazlıkları çok fazla olan bir burç. başlarına gelecekleri iyi hissederek buna göre plan yaparlar önlem alırlar. iyi de rol yaparlar :D
@acayipadamm yengec erkekleri çekilmez , kadınları oynak dedim zaten.
Basak burcu mükemmeliyetcidir, yaptığı işin en iyisini yapmak ister, ben öyle küsmem o konuda biraz gamsız biriyim , s.. git der çekilirim, farklı şeyler de takıntılarım var, mesela biri bana yalan söylemiştir onu takarım ama o kişiyi elbet birgun ters köşe yaparım.
heh işte o takıntınız olmasa 10 numarasınız. ben de mükemmelliyetçi biriyim. akrep sezgilerimle işin en derinine hırslı ş ekilde inmeden bırakmıyorum
@acayipadamm akrep sevgilim vardı aslında iyi anlsiyorduk, mükemmel dik ama o biraz kendine güvenip karşıma çıkamadı bazı konular da ozguvrn eksikliği var di meslek konusunda ama diğer türlü iyiydik
ilginçmiş vardır onun bi sıkıntısı. yalnız ben akrep değilim yükselenim ve satürnüm akrepte. burcum balık.
@acayipadamm Aman salla bea😂
bildirim geliyo ama yorumları aşağı indir indir bitmiyor :D istersen diğer tarafa geçelim. kızın cevabının altını da işgal ettik :D
Sanırım biz saplantı yapıyoruz
Ama birseyler yaşamadık flört sevgili durumu yok, bazı sebep lerden dolayı olmayacağını söyledim, ama inat ediyor gitmiyor beni bırakma yalvaririm diyor işi gücü olan biri boş biride değil, seni istiyorum hislerim var sana diyor anlamdım bu işi
Tamam görüşelim dersen belki de ısrarı bitecek yani şimdi ulaşılmaz geldiğin için üstüne düşüyordur bu kadar
Görüşmek istemiyorum , görüşürsek hiç bırakmaz o potansiyel var onda. Destan gibi sayfa sayfa yazıyor
Sanal biri mi?
Evet sanal. Ama 1 yıldır takip etmiş beni herseyden haberi var. Ve ben farkında değilim. En son çıktı itiraf etti. Herseyimi biliyor. İlginc bir durum🤨
Yakın mesafedeyiz ama 2 saatlik yol var. Bana samimi gelmiyor, bunu söylüyorum ağza alınmayacak kelimeleri söylüyorum , hiç duvara sanki.
Engelleyebilirsin mesela
Baska türlü ulaşıyor 😄
Yaşlar kaç?
32 o ben 36 yaş ama göstermem. Hayır mesleği olan biri boş biride değil. Ben biliyorum yani kızların çoğu üniforma hastası ama ben tam tersi ilgimi çekmez,
Olmaması yaşınında küçük olması mı yoksa üniforma mı?
Ikiside kardeşim , ben ilişki düşünmüyorum daha doğrusu, etkileşim yok yani adamın neden zamanını alayım diyorum ama yine uğraşıyor baksana.
Üniforma varsa tatminsizlik vardır karşı koyulamaz sanıyordur kendini
Sen neden birini bu kişi değil herhangi birini istemiyorsun?
Kesinlikle alışmış baliklama atlayanlar a bende red çekince hırs yaptı başka ɓirsey değil. Ben neden istemiyorum alıştım rahatım çalışıyorum yiyorum içiyorum geziyorum dır dır yok tantana yok Trip çekemem ben. Bide çok detaycı biriyim hitap etmiyor kimse
Hitap etmiyor derken neye dikkat edersin ilgini çeken neler bar mesela?
Düşünce si bakış açısı, konuşmaları hareketleri:))
Ama bunu tanımadan bilemezsin ki tanımak zaman geçirmek lazım bunun için
Mesafeli olursan da olmaz ☺️
Haklısınız 🙃
Mesafeyi biraz azaltıp duvarları kaldırıp denesek mi? 🤔
Korkuyorum bağlanıp terk edilmekten
Bunu yaşamadan kimse bilemez senin tutumun yaklaşımında önemli istersen konuşalım?
Beni tanıyorsun sen zaten 😀 büyük olasılıkla.
Görüşlerimi beğeniyorsun. Ama asla açığa vermem kendimi bu konuda 🙃
☺️ beğeniyorsam görüşlerini düşüncelerini önemsiyorum demekki , açığa vermek değil tanıma fırsatı gibi düşünebilirsin aslında
Başka zaman gelirim fikir alışverişi için ama asla bu soru sahibi olduğumu anlaması sin😂
Ya üniformam yok saplantılı değilim , ama senin kim olduğunu da merak ettim böyle söyleyerek gidemezsin ☺️
Ha ha ha merak iyidir.
Lütfen söz rahatsız etmem arada selamlaşır hal hatır sorarız
😔
Surat asmayın normalde de ben çok fazla kimseyle samimiyet kurmuyorum görüşlerde Lay Lay Lom yapıp orada bırakıyorum ama normal arkadaşlarımız sosyal arkadaşlarım var Sohbet ettiğım sadece çerçevesinde ama onun dışında kesinlikle ikili muhabbetlere duygusallığa girmedim bir buçuk yıldan bu yana buradayım hiç kimseyle bir flörtü dahi olmadı
Ama size yazarım.🤣
Sadece kim olduğumu bilin diye. ☺️
Tamam 😉 duygusal beklentim de yok zaten maksat muhabbet olsun
Kimsin acaba 🤔
Kim olduğunu halen bilemedim
Senin burcun ne
Basak.
Ahahah başaklar da gerçekten ağır konuşur ama biz teraziler biraz yüzsüzüz ama ben o kadar yüzsüz değilim yine de djdhdj
😅yani bilemiyorum yok dedikçe geliyor çırpınıyor yırtıyor,
Ya ben şöyle söyleyim biz terazi erkekleri flörtte yönetilen taraf olmayı daha çok severiz mesela bazen ben de snaptan bazı kızlarla konuşuyorum küfürlü konuşuyorlar bana emrivaki konuşuyorlar felan acayip tahrik oluyorum djdjdjdj ama bunun gerçekte olmasını asla istemem ve katlanmam da. Yani senle konuşan kişinin niyetini bilemem tabi 😄
Ben de küfür ediyorum zaten küfürbaz biriyim Ama yok vazgeçmiyor gitmiyor sana diyor Yamuk yapan diyor bilmem ne çocuğu diyor Şerefsiz diyor büyük konuşuyor
Tartıda tartın
erkekleri yapışkan oluyormuş
flörtözz
dengededir
Burçlara inanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar