Arkadaşlar falcı exime her şeyi anlatmış ne yapacağım?

Sevgilim psikolojik baskı uygulayarak beni terk etti işe yaramazsın falan dedi ben de pişman ettirmek için bir falcıya başvurdum ama falcı onunla iletişime geçmiş ve ona her şeyi anlatmış hatta kısa bir süreliğine bana dönerse ona prim vereceğini bile söylemiş. Kadın seans verir gibi yönlendiriyor ve düzenli olarak gelmen lazım diyordu ben de bayağı umutlanmıştım şimdi hiçbir yere şikayet de edemiyorum neyse ki sadece birkaç defa gittim ama bu çocuğa ne söyleyeceğim bilmiyorum iyice gözünden düştüm tam senlik bir hareket dedi bana oysaki hayatımda ilk defa böyle bir şey yapmıştım. Bir de diyor ki belediyeye de gitsen dönmeyeceğim eziksin falan çok sinirlerim bozuldu yardım edin.

Arkadaşlar falcı exime her şeyi anlatmış ne yapacağım?
Cevapla