Içimde tuhaf bi his var sizinde var mı retro mu var bu his nedir?

İçimde bu aralar çok kötü bi his var ne yapsam geçmiyor dua da etsem namaz da kılsam onumde bariyer var gibi korku ve endişe var içimde en son deprem olmadan önce böyle hissetmiştim bu aralar çok hisli ve kötü şeyler hissediyorum yorgunum ölü gibi yatmak istiyorum huzursuzum hayat sanki bi yerlere iteleyip duruyor iyi hissetmiyorum

Içimde tuhaf bi his var sizinde var mı retro mu var bu his nedir?
Cevapla