Ekim akrebi "erkek" hakkın da ne düşünüyorsunuz?

Sizce iyi bir eş olur mu bende Kasım akrebiyim

Güncellemeler
1 yıl
Çatışmaz mı çünkü ben Zor biriyim eşim de akrep olsa ev cepe hattına dönmez mi her an savaş 😅
Güncellemeler
1 yıl
Fikirlerinizi duymak isterim iki akrep aynı çatı da olsa sizce o çatı uçmaz mı
Ekim akrebi "erkek" hakkın da ne düşünüyorsunuz?
Cevapla