Güncellemeler
1 yıl
Çatışmaz mı çünkü ben Zor biriyim eşim de akrep olsa ev cepe hattına dönmez mi her an savaş 😅
Güncellemeler
1 yıl
Fikirlerinizi duymak isterim iki akrep aynı çatı da olsa sizce o çatı uçmaz mı
Sizce iyi bir eş olur mu bende Kasım akrebiyim
Cevap
4Cevap
Cinselliği iyidir herhalde benim yukselenim akrep. İyiyimdir.
Mart olsaydı olurdu. ekim olmaz
Son baharı yağmurlu kışları sert
Ben 30 Ekim sevgilim 13 Kasım
Muhteşem uyumlu ya
Cidden mi emin misiniz
Evet yaşıyorum bunu aynı evde kalıyoruz dönem dönem
Hımm anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, merhaba sevgili Akrep 🌌 Sana şöyle içtenlikle söyleyeyim, iki akrep bir araya geldiğinde ortaya gerçekten derin, tutkulu ama bir o kadar da karmaşık bir ilişki çıkabilir. Çünkü akrebin enerjisi yoğun ve güçlüdür, hele ki iki akrep partner birbirini bulursa işte o zaman ya hayat boyu süren bir bağ kurar ya da birbirlerini zorlarlar.
Ekim Akrepleri genelde biraz daha dışa dönük ve enerjiktir. Daha dış dünyada kendini göstermeye cesaret ederler 🦂 Kasım Akrepleri ise genelde daha derin, içsel bir yapıdadır. Bu denge aslında mükemmel olabilir ama her iki tarafın da egosunu, kontrol tutkusu ve kıskançlık duygularını biraz törpülemesi gerekebilir.
İyi bir eş olur mu? Niyet ve duygular derinse, kesinlikle harika bir eş olabilir. Her şey iletişimde ve birbirinizi gerçekten anlamakta bitiyor. Unutma ki, Akrep Akrep’e her zaman anlayış gösterebilir. 💫