Yay burcu dedin mi akan sular durur.. Eğer hayatınız da yay burcu biri varsa değerini bilin derim.. 🥳🥳

Yay burcu dedin mi akan sular durur.. Eğer hayatınız da yay burcu biri varsa değerini bilin derim.. 🥳🥳

Anı anını tutmaz 2 dk da senin hakkında yaptığı elli plandan birkaç tanesine uymak zorunda kalırsın enerjiktir. Parayı savurur önem vermez çok düşünür çok zekidir mizacı sıcak kuru yani safravi dir. Kanı çoktur genelde 6 ayda bir düzenli kan vermesi gerekir. Gökyüzüne bakmak onun için şifadır
Yay sevgilim oldu evet sevgisini gösterme konusunda gayet başarılılar sırnaşık, kedi gibi sokulup tatlı tatlı konuşur, fazla kıskançlar ve her şeyden de haberleri oluyor😀
Cevap
26Cevap
karaktere göre değişir.
Yay kadını asla kıskanç değildir. Erkeğini sıkmaz umursamaz. Parayı sever yiyici bi tiptir biraz aç gözlüdür. Erkeği de hayatındaki kadını sırf etrafın beğeneceği biri olsun diye gösterişli seçer. Her iki cins de gösterişi sever. Tweet koca bir balon.
Yay burcu olduğundan emin misiniz..
Bütün burçları denedim bir Yay burcunu deneyemedim.. Golden Strike yaparım belki.. 🤣🤣
Büyük eksiklik.. 😅
Evet diyorum.. 😅 Yay burcu kadar enerjik eğlenceli bir burç yoktur.. 😂
Evet tabiki yoksa neden paylaşayım.. 😅😅
Hem yay hem akrep bir birey olarak hakkımızda pek iyi şeyler düşünülmüyor sanırım
Hem yay hem akrep nasıl oluyorsun.. 😅😅
22 Kasım doğumluyum ben
Demek ki ondan değişiksin.. 😜😅
Yay burcu kafa dengidir, gülüp eğlenirsiniz ama tersi de çok ters arada bir denge yok.
Kesinlikle öyle.. 😅
Yay Burcu erkeği illet bişey kadını hakkında çok fazla bilgim yok
Yay burcu erkeği çok zor bir karekter.. Kadını mükemmeldir.. 😜😅
göz çapkını olabilirler ama diğerlerine katılmıyorum 😜
kadını bilmem ama girlsss yay burcu erkeklerinden uzak durun derim sinir hastası olmak istemiyorsanız
hayatıma girmiş olan
bütün yay burcu hanımlar hep bir iz bıraktılar bende
uzun sürmedi ama olsun
yayların değerini bilmek lazım
Bir tane kuzenim vsr bayan iyi anlaşırız ama çok flortoz serbest biri. Gezme hastası. Onun dışında tanıdığım yok.
Burçlardan hiç anlamam. Yay burcunun ne gibi özelliği var bilemem
Yay burcuyum, bir faydasını görmedim. Fasa fiso şeyler hepsi :D
Bende yay burcuyum ama genelde beni görenler kaçıyor :) .
Genel olarak iyiler ya arkadaş olarak flört olarak da kötü değillerdi
Hayatınızda erkek kadın fark etmeksizin Yay burcu biri varsa ve sevgiliyseniz her an aldatılmaya hazır olun
Allah Allah kim demiş onu..
Ben diyorum ilişkisine sadık bir Yaya çok az rastlanılır örneğin icardi nın eşi wanda nara Yay kadın durmadan birini satıp başkasına gidiyo benim eski kız arkadaşımda öyleydi
Birkaç kişi öyle diye herkes aynı olacak diye bir şey yok..
Allah Allah size yükselen bile fayda etmez nerde gamsız özgürlük delisi biri varsa Yay çıkıyor hanimefendi istisna mı bunlar
Beni bilenler bilir tanımadan da genelleme yapamazsınız..
Ben genelleme yapmadım fikrimi söyledim sadece ayrıca banane senden tanımıyorum tanımaya da niyetim yok
Acaba ben öyle bir şey mi dedim de haberim yok.. Sorumdan gidiniz..
Peki sağlıcakla kalın
Yaylar sevgili ve eşlerine çok bağlı olurlar. Ama asla takıntılı aşık değillerdir. Güzel severler.
Yay burcu candır beeee 😂😂😂♥️
Tabiki de.. Yay burcunu sevmeyen de ne bileyim yani.. 😅😅
Dimi dimi.. 😂😂
Oğlaklar varsa hayat güzeldir
Hiçbir bilgim yok.. 😅
Araştır oğlaklar baş lider bir burçtur 😂 unutma
Hiç sanmıyorum.. Yay burcu varken liderlik başka burca düşmez.. 🥳
Yay burcu lider olmaz onlar eğlenceye düşkün burç ama severim yayları kafa dengidir 😂
Olur olur çok güzel olur.. 😅 Hem eğleniriz hem lider oluruz hiç sıkıntı değil.. 😅😅
Görmedim ama lider yay hadi sen lider ol tacın nerde 😂
👑 burada tabiki.. 😅😅
İyi tacida kaptın hadi iyisin 😂
Zaten vardı benim tacım.. 😅😅
Taçsız kadın olmaz zaten olması güzel 😂 oğlanları araştır sen😂
Yok ben almayayım.. 😅
Oğlaklari yazdım oğlan çıkmış 😑
Oluyor bazen öyle hatalar..
Oluyor doğru sen arastirma😌
Kimseyi araştırma gibi bir niyetim yok zaten..
Yok ben oğlaklari dedim onlar elit insanlardan kimse değil şimdi onlar 😂
Allah Allah kime göre neye göre elit acaba.. 😅
İşte ondan araştır dedim araştır öğrenirsin 😂
Hiçbir özelliğini bilmem gerçekten.. 😅😅
Bosami diyorum gir bir araştır bak diye 😂
Tamam bakacağım.. 😅😅
Anlaştık bak şimdi 😂
Tamam tamam baktım.. 😅 Tam anlamıyla işkolikmişsiniz.. 😅😅
Sade onami baktın baka baka 😂
İlk dikkatimi o çekti.. 😅😅
O zaten var diğerlerinide oku olmadi böyle 😂
Ciddi, soğukkanlı, gereğinde mesafeli, planlı, organize, disiplinli, iş ve kariyer odaklı
Özellikleriniz bunlarmış.. 😅😅
Yani herkesi sevmeyiz biz az öz yalanı sevmeyiz yönetmeyi severiz çok var he birde oğlak kadınları erkekleri yakışıklı güzel olur unutma😂
İlgililer dikkat etsin bunlara o halde.. 😅
Yani oğlak erkeği kadını besttir ona göre 😂
Bir yay burcu olamaz ama.. 😅😅
Seviyorum böyle insanları bunu neden dedim yaylar direk bunu der ondan akıllı kadınsın sevdim seni 😂
Teşekkür ederim.. Evet zeki kadınımdır.. 😅😅
Belli test ettim seni yayları bilirim ondan iyi insanlardır daha yay burcu olan bir insandan yamuk görmedim ☺️
Sınavı geçtim o halde.. 😅😜 Yaylar eğlenceli bir burçtur.. 😅
Yani deli dolusunuz siz yeterki eğlence olsun birde siz fazla para elde tutamiyosunuz direk onun sonu gelecek 😂
Evet öyle kesinlikle.. Cebimde son kuruş kalsa bile bir çocuk mutlu olacaksa eğer hiç düşünmeden onu bile harcarım.. 😅😅 Çantasında şekerle gezen bir insanım.. 🤣🤣
Ooo kalbin cok temiz bende severim çocukları mutlu etmeyi helal olsun sana onu yapmışsın ya 👏
Çocuklar ve hayvanlar hassas noktam diyelim.. 😊
Benimde öyle valla kötüleri sevmiyorum diyeyim ve acimiyorum diyelim bendensin iste yayları bundan dolayı severim ☺️
Teşekkür ederim..😊 Allahtan soru sahibi benim yoksa sorudan kovulmuştuk şimdiye kadar.. 😂🤣
Yani beni gorduysen sorularım yorumlar bayağı yorum olur normal şimdi derler ne konuşmuşlar diye bakarlar salla bu sitenin amacı bu yorum olsun diye 😂
Öyle tabiki takılmam ben öyle şeylere de genelde öyle yaparlar ondan yani.. 😅
Yani takılma tabikide amaç bu zaten sitede 😂 illa benim sorulara denk gelmişsindir
Evet denk gelmiştim sanırım.. 😅
Ya bak benim soruları bilirsindir slow tarzı 😂
Evet biliyorum az çok.. 😅😅
Sevindim yay kadını 😂☺️
Bende sevindim oğlak beyefendi.. 😅😅
Tskrler yay hanımefendi 😂
Ne demek efenim.. 😅 Bir yarışı daha kazanarak bitirmiş oldum.. 🤣🤣
😂😂 yani yay burçları iyidir kazanırsın severim yayı 😂
Yay burcunu sevmeyen ölsün.. 😜😂
Ölsün peki oğlak 😂
Soralım var mı oğlak burcunu seven.. 😅😅
Vardır vardır olmazmi seven 😂 bence olmalı
Bilmiyorum etiket yap sor bakalım var mıymış.. 😅
Vardır ya yaparız bir ara etiket 😂
Ben bilmem valla.. 😅
Tatlı kızım biri utanmadan oğlakları mı övmüş..😂
@Myblue2025 aynen blum öyle şeyler oldu.. 😅
@tatlikizzzz34 aha bak oğlak düşmanı geldi 😂
Dur tüm yorumları okumadan söyleyim, yorum başından beri kendini övüyor dimi..😂😂
@Myblue2025 aynen tatlım öyle oldu.. 😂😂
Oğlaklari övdüm birde yayları kendimi ovmedim küçük dana 😂 kendisi sanırım bunların olmadığı için kiskanmis olabilir 😂
Hiç de utanmaz bir de över..😂😂
Dere bey akıllanmıyorsun hiç he..😂
Yayları övmesi bi mucize..😂
@Myblue2025 @Cendere1910 at siz ne güzel anlaşıyorsunuz öyle.. 🤣🤣
@Myblue2025 yoo yayları ben hep overim çünkü anlastigim burçlardan birisi dere bey ne len 😂
Tatlı kızım biz birbirimizi severken öldürürüz..😂
Biri sana dere bey demiş oradan esinlendim..😂😂
@tatlikizzzz34 severim iyi kalbi temiz kızdır kereta 😂
@Myblue2025 belli belli kuzucum.. 😅😂 Ayı yavrusunu severken öldürürmüş misali.. 😅😅
Esinlendin demek ki ,😂 doğru bu kızı evlendircez @tatlikizzzz34 artık yapcak bişey yok 😂
Heh tam da ondan işte tatlım, baksana dana diyor bana..🙄
Kerata diye bahsettiğin bey miyim.. 😅😅
Yok kereta blue hahah sen değilsin sen yaysin 😂
@Cendere1910 kimi kiminle evlendiriyorsun.. 😅 @myblue2025 benim neden haberim yok.. 😅
Arada beni de över böyle şapşik şeyler de yapar..😂😂😂
Tamam o zaman.. 😅😅
Tatlı kızım onun milletin başını bağlama huyu vardır..😂
@Myblue2025 evlendiriyoruz artık bekarlık sultanluktan bıkmış işin şakası takılıyorum ona göre 😂 @tatlikizzzz34 senin neden haberin yok oldumu şimdi
Aha.. ben mi evleniyorum nerede o şansız damat..😂😂😂
Söylemezse nerden haberim olacak.. Kuşlar mı gelsin.. 😅😅
Kuşlar söylemesi lazımdı evet sen evleniyorsun tatlı kızida şahit yapalım 😂
Bu kez kuşlar sustu kaldı.. Şok geçiriyor kesin..😂😂
Yani bak demekki bilmiyorlarmis öğrendiler şu an cici kuşlar onlar kafeste topluluk yapiyolar 😂
Aynen şimdi konuşmaya da başlarlar.. 😅😅
Yani yaparlar onlar cici kus kaos kuşları 😂 severim ama benim elimde olursa 😂
Düğünüm ne zaman hadi azıcık oynayalım be..🥳😂😂
@Myblue2025 ben oynamayı sevmem zeybek çalarsa ok 😂
Hele bi damadı bulalım söz sana karşılıklı zeybek oynatacağım..😂
@Myblue2025 iyi hadi bakım şansız damada şimdiden Allah rahmet eylesin diyorum 😂
Valla senin başını bi yakarım o zaman bana yalvarırsın blummm yardım et diye..😂
Müzmin bekar klas adamı nasıl başını yakcan ulaşılamaz adamı 😂
Büyü yapmayı öğrenicem..😈😂
@Myblue2025 yuhh onu yap seninle konuşmam lan 😂
Neydi hokus pokussss diyorduk dimi..😂😂😂
@Myblue2025 öne len
youtube.com/shorts/CR5yt0s-MJc?si=SO7lx2X5AunNBDl6
Aha böyle bi’şey..😂
@Myblue2025 😂😂 buysa sıkıntı yok 😂
Çok etkili ama bak..😂
@Myblue2025 ama şaka makada bu büyü yapanlarlar harbi çok yazık sonunuz cehennem onu soleyim yapanlara diyorum sadece 😂
Geçen fal baktırdım bana 3 tane yapılmış testi mesti dedi..😂😂😂
@Myblue2025 falada inanma onlar insanları kandırmak için yoksa banadami yapmışlar kimseyi sevemiyorum aklima soktun 😂
Hahahaha.. bir de 3 vakte kadar evlenicekmişim 3 tane talip varmış ama kimse yok..😂😂😂
@Myblue2025 maşallah sana hic evlenmedim harbi bende şu istek yok neden acaba 😂
Ne bilim ben..😂
Evde kaldın evdeeee..😂
@Myblue2025 erkek evde kalmaz unutma 😂
He he..🙄
@Myblue2025 valla kalmaz @tatlikizzzz34 sende biktin sanırım 😂
Kızın başını ağrıttık..😂
@Myblue2025 yani gidelim ama ismi gibi bir kız sohbetide güzel
Tatlı kızım öyledir..😍
@Myblue2025 yani öyle öyle yağlardan biraz örnek al bak 😂
Beni böyle sevin banane..😂
@Myblue2025 yengeç kisraklari var 😂
Kurban olun yengeçlere..😂
Olsunlar*
@Myblue2025 bak sen yazık len yengeç hiç duyulmuyor bile valla bak 😂
Öyle mütevaziyiz işte..😂
@Myblue2025 mütevazı burç yengecmi 😂
@Cendere1910 yok valla hamsi işlerine girince bakamadım..😅😅
@myblue2025 estağfurullah kuzum hiç olur mu öyle şey.. 😅
Tatlı kızım bu beni yerden yere vuruyor bak..😔
@Myblue2025 gelince bakacağım sen merak etme kısa bir mola sadece.. 😂😂
Hıhhhh.. gördün mü cendere tatlı kızım gelecek birazdan..😅
@Myblue2025 Allah'ım kız tatlı kız bana bişey demez tatlı kız bakım nasıl yaptın hamsiyi 😂
Görürsün sen..😈
@Myblue2025 bişey demez gelsin 😂
@Cendere1910 bak bakim bu gözlere.. 👀 Sence @myblue2025 yedirecek göz var mı bende.. 😅😅
Oldumu tatlı kız hemen satıldim😂
Blummm yeri ayrıdır.. O varken lafı bile olmaz.. 😂
Ahada çekip gidiyorum ahada gittim😌
Daha karpuz kesecektik oysaki.. 😅
Siz kesin yiyin afiyet olsun size 😂
Keşke ama karpuz yok işte sorun orada.. 🤣🤣
Olsun hamsi yersiniz 😂
Kalmadı bitti ama.. 😅😅
Tüh kim yedi hepsini 😂
Ben yedim.. 😜😅
Maşallah yarasın tosunuma 😂
Tosun falan ayıp oluyor ama.. 😅😅 Hiç öyle değilim çünkü.. 😅
Ben öyle oldundan demedim 😂 hani derler ya tabiri o yönden tabiki değilsindir bu yayların kilo takıntısı nolcak 😂
Yok ben yinede açıklık getireyim dedim.. 😅 Ay yok benim kilo takıntım falan.. 😅
Eee ben onu sirin tarzı dedim öyle değilim dedin 😂 napim benim konuşmalara alış ☺️
Alışırız inşallah.. 😅😅
Tatlı kızım benim sen bakma bu arkadaşa..🙄
@Myblue2025 misal bak bunada dana diyorum alınmaz mesela 😂
Alış alış kalbimde kötülük yok ben onu samimiyetten diyorum 😂
Ben ona neler diyorum bi bilsen..😂
Neyse odun falan ama seviyorum keretayı..😂
Tamam tamam sıkıntı yok.. 😅
@Myblue2025 kereta bak sen danaya 😂 iyiles sen hastasın hasta kendine gel
Yarına toparlarım sanırım..🤦♀️
@Myblue2025 iyi toparla @tatlikizzzz34 sana hamsi yedirsin gerçi bitmiş guclenirsin 😂
Sen yapta getir..😂
@Myblue2025 ben hamsi sevmem tavukcuyum biraz 😂
Sen tavuk ye bana hamsi yap..🤭
Hamsi hiç sevilmez mi ya.. 😅 Soruma beklerim.. 😅
Geldim geldim balık büyük yenir küçük balık hammalliktir unutmayın
Hiç farketmez bütün balıkları severim ama hamsinin yeri farklıdır..
Siz balıkçı ben tavukçu
Tavuğu da severim..
Etcilsin sen ozaman bendensin ben her zaman yediğim için mecbur protein lazım bana spordan dolayı
Severim evet.. 😅😅
Başka ne seviyon bakım 😂
Çikolata tabiki.. 😅
Hiç sevmem bitter ye yiceksen 😂
Hiç farketmez yeter ki çikolata olsun.. 😅😅
Çikolatayi ne çok seviyorsunuz 😂
Benim vazgeçilmezim.. 😅
Kahve vermedin için çikolata kaçırdın 😂
Bende çikolata hazinesi var ama.. 😅😅
Bendeki daha güzel çikolataydi yok sana sen cimrisin çocuklara vercem eti gofreti 😂
Eti gofret mi.. 🤣🤣 Sütlü çikolata olmazsa olmaz.. 😅😅
Oda vardır belki eti karamda vardı ama sana yok 😂
Ben koleksiyon yapıyorum ama.. 😅
Koleksiyonmu zehirlenirsin zehirlenir
Yok be bişey olmaz tarihlerine bakıyorum.. Hem zaten toplasan 1 hafta gitmez.. 😅😅
Şeker hastası olursun çok yeme zarar 😂
Yok şimdiye kadar bir şey olmadı.. 😅
Olur az öz ye seni spora başlatalım 😂
Spora değil de kilo alsam daha iyi olur gibi.. 🙄
Niye kilon kaç boyun kaç
Söylemem.. 😅
Yardımcı olmak içindi soylemezsen bir şey diyemem ne yazikki 😂
Teşekkür ederim ama bana kalsa çok daha iyi.. 😅
Tamam ne demek saygı duyarım😂
İyi geceler artık yeter bu kadar.. 😅
Sanada iyi geceler bencede yetirelim 😂
🙋🏼♀️😅
Ayrılmıyor bye bye gül verim uyu 🌹
Not alıyorum, bulursam bakacağım.
İlan verelim yay burcu aranıyor diye.. 😅😅
Bahsedildiği kadar iyi mi peki?:)
Kesinlikle.. 😅
Pekala, bu detayı araştıracağım.:)
Araştırın bence de.. 😅😅 Saha fazla geç kalmadan.. 😅
Tabi önce bulmak lazım.
Astroloji sorularını takip ederseniz çıkar karşınıza bir yay kadını diye düşünüyorum.. 😅😅
Dürüst olmak gerekirse burçlara pek inanmıyorum. Çoğu saçma geliyor.
Bende inanmam ama kendimden yola çıkarak baktığımda doğru olduğunu görüyorum.. 😅
Pekala:)
😊
Sevdiğim burç insanı...
Teşekkür ederiz efenim.. 😊
Senden başka tanımadım desem 🤣
😅😅
Gamsızlıkta ikizleri sollar yay 😄
Hiç sanmıyorum hiç gamsız değilim.. 😅
Seni istisna tutuyorum yükselen etkisiyle farklı bir tavrın olabilir 🙂✨
Teşekkür ederim.. Belki de olabilir.. 😊
Yükselen de sayılıyor mu😁
Bilmem sayılsın mı.. 😅
Valla sevince it gibi seviyorum 😂😂
Tamam o zaman sayılır.. 😅😅
Bende yay burcuyumda hakkinsa bilgim sifir 🥲
Google amcaya yaz bütün bilgiyi verir.. 😅😅
hay Allah razı olsun ya
Amin cümlemizden.. 😅😅
Erkeklerde sevdiğim bir burç değil
katılıyorum haklısın
Sadece burc ismi diyoruz..
Burçlardan anlamam 😂
düşünmeyi bıraktım :D
Eğlenceli, açık sözlü, maceracı
Benim yükselen yay galiba
Kova erkeğine katlanabilir mi bilemem
Birisi yay mı dedi 😊 evet benim, memnun oldum
Bu benim burcum
Hayır benim burcum.. 😜😅
Senin de olsun bro
Yay burçları hakikaten öyle
Burçlara inanmıyorum
Pek tanımıyorum
Her burç için bu yazıyı yazıyorlar
Öylemıymış
Ben 11 aralık
Güzel burç
Uyuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?