Annem başak burcu ve hiç susmuyor hergün güne kavga ile uyanıyoruz hep şikayetçi çok tezat lafları var?

Ben haklıyım o suçlu ama benim sarf etmem gereken lafları o sarf ediyor bana beni suçlu gösteriyor milletin bana yaptığı terbiyesizliklere karşıda aynı tutumu sergiliyor yüzde yüz haklıyım beni mağdur etmeye çalışanı ben etmişim gibi hakaretler savuruyor bende cinnet geçiriyorum

Annem başak burcu ve hiç susmuyor hergün güne kavga ile uyanıyoruz hep şikayetçi çok tezat lafları var?
Cevapla