Ritüel yaptığım için mi baş bölgemde ağırlık hissi var?

Bir ritüel denedim kağıda bizi bırakan kişinin adını yazma ve ardından dönmesine niyet ederek Allah'ın adlarının okunduğu bir şey. Kulağa çok saçma geliyordu bende inanmadım aslında ama denemek istedim bu kişi bana çok kötülük yaptı çünkü. 3-4 gün denedim 2 gündür yapmıyorum ama yapmaya başladığım günden beri baş bölgemde ağırlık ve sersemlik hissi peşimi bırakmıyor resmen kafam donuk. Ne yapmalıyım bilmiyorum nasıl çözerim ya da o yaptığımdan kaynaklı mı bilmiyorum ne öneriyorsunuz? Aslında kaç bin kişi denemiş yapmış falan o zaman birçok insana musallat oluyor bu şeyler de farkında mı değiliz ben niye bu kadar etkilendim?

Ritüel yaptığım için mi baş bölgemde ağırlık hissi var?
Cevapla