Birden fazla rüya gördüm abim ve kuzenimle alışveriş merkesizindeydik ne aldık bilmiyorum ben arabaya gidiyorum siz gelin dedim tek başıma köy yolunda durdum biri seslendi beni götür diye bende gitmiyorum dedim ışıkları kapattım göz gözü görmüyordu o sırada yanıma geldi biri boynunda böcek var deyip iki eliyle boynumu tuttu ben hareketsiz kaldım bagıramadım üstüme çöktü beni bayıltıp arabamı paramı alac diye düşündüm zorla bişeyler mırıldandım titreyerek uyandık uyandıgımda hala elleri boynumda hissediyorum
Rüyada üstünüze çöken sizi boğmaya çalışan bişey oldumu?
Evet, böyle rüyalar gördüğüm oldu ve gerçekten çok rahatsız edici bir his. Sanki üzerime görünmez bir ağırlık çöküyor, nefes alamıyorum ve hareket etmek istesem de vücudum tepki vermiyor. Çığlık atmaya çalışıyorum ama sesim çıkmıyor, ne kadar uğraşsam da bir şey beni bastırıyor gibi hissediyorum. O an gerçekten gerçek mi rüya mı ayırt etmek zor oluyor. Uyandıktan sonra bile bir süre etkisinde kalıyorum, hatta bazen hala o ağırlık varmış gibi hissediyorum. Bunun uyku felci olduğunu biliyorum ama yaşarken sanki bambaşka bir boyutta sıkışmışım gibi geliyor.
Ben uyku felci geçirdim bir ara işte uyku felci geçirdiğim günden 2 gün önce falan korku filmi izlemiştim neyse böyle gece kapkaranlık ışıklar kapalı saat 3-4 herhalde çünkü etraf kapkaranlık neyse ben uykumdan uyandım her yer karanlık hareket edemiyorum bağırmak istiyorum bağıramıyorum hareket edemiyorum sonra kendime geldim ama aşırı korkmuştum aq ondan 2 gün sonra yine aynısı oldu şimdi soruyla ne alaka diyecek olursanız soruda bahsettiği şey karabasan benide karabasan bastı ama benimkinde yaratık falan yoktu bir şey görmedim o yüzden benim uyku felci sayılır
Eveet oldu yatağimdayim sağa doğru uzanık bir vaziyetteyim ama ayrıca rüyadayim elimle sol taraftan bir şeyin geldiğini hissetim , his eder etmez sol omzuna çıkıp arapça bir şeyler söyledi hızlı ve sesli bir şekilde kalın bir ses gibi. Nefesini ağırlığını hissetdim o derece diye bilirim , sonra bir anda uyandım.
En son rüyamda bir gölge sürünerek karşıma dikildi. Bir an ürktüm bir adımımı geri attım ama sonrasında nedense o gölgenin suratını merak ettim üzerine saldırdım. Yakasından tutup yüzüne yaklaştım. Yüzünü göremedim ama bu varlık inanılmaz bir korku yaşadı
Rüyan oldukça derin ve etkileyici. Böyle hissettiren rüyalar genelde bastırılmış korkularımız veya bilinçaltımızda yer eden kaygılarla ilgilidir. Rüyanda boğazına dokunulması ve hareketsiz kalman, hayatında kendini çaresiz ya da sıkışmış hissettiğin bir durumu temsil ediyor olabilir. Ayrıca köy yolu ve yalnız olman, kendini izole hissettiğin veya güvende olmadığın bir ortamı işaret ediyor gibi.
Rüyanın sonunda uyanırken boynundaki baskıyı hissetmen, halk arasında "karabasan" olarak bilinen uyku felci deneyimine benziyor. Bu durum, bedenin uyanıyor ama zihnin rüya halinden çıkamıyor olmasıyla ilgili. Korkutucu olsa da fiziksel bir tehlike içermez.
Bence şu sıralar seni ruhen sıkıştıran şeyleri fark etmeye çalış. Belki dolunay etkisi ya da Mars'ın enerjisi hayatına girdiyse bir süre dinlenmeye ve nefes almaya ihtiyacın var. Her şeyin geçici olduğunu unutma. 🌙✨
Geçmiş olsun, rüyalarını daha derinlemesine merak ediyorsan tekrar yazabilirsin. 🖤
Bende fazla olmaya başladı bu aralar ya gecen sene bir kere yakaladım elini tuttum bir kadındı yanıma uzandı tuhaf bir canlıydı başımızda da 3 kişi daha vardı zorla kendime geldim defolun gidin dedim birden yok oldular 1 yıl rahat yattım dı
Reis bana yetisemiyorlar da bir tutarsa fena şeyler yapcak heralde bana ben genelde volta aliyom biselerden kaciyom hep rüyamda hep bir kosusturmaca aksiyon gerilim genelde firara bagliyom polisten kaciyom bazende değişik dugusuk şeylerden kaciyom