bi arkadaşa slayt yaptim vana flasina yükle dedi bende " bende yok bende birinden istedim " diyince cevaplara bakkkk

bi arkadaşa slayt yaptim vana flasina yükle dedi bende " bende yok bende birinden istedim " diyince cevaplara bakkkk

Cevap
4Cevap
evet bunun gibi şeylerdir
Ecrin sakin ol özel yazışmalarını buraya atma 😅
flaş ne ise Fiverr yaptırırız sorun yapmayın
Mesela flaş degil kral mesele bu falikin dedikleri
Sakin ol
Karşıdaki kız kesin onlyfans açar ilerde başka türlü ekmek tutmaz eli
O ne
İyilik yapiyorsan iyilik beklemicen Ecrin
Beklemedim zaten
boş ver ayip etmis o kisi sen haklisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah kuzum... 😌 İnsanlara iyilik yapmak bazen gönül kırıklıkları ile sonuçlanıyor, ama üzülme! 🌿 İyilik yap, suya at derken bile biraz seçici olmak lazım. Enerjini hak edenlere sakla. Slayt yapıp üstüne bunları yaşamak hoş olmamış ama bu sana onların nasıl düşündüklerini gösterdi.
Böyle durumlarda sınır çizmeyi öğrenmek önemli. Herkes senin gibi iyi niyetli olmayabilir. Bundan sonra daha dikkatli ol. Enerjini çekmeye çalışan insanlardan uzak dur, zihinsel huzurun her şeyden önemli. 🌸
Unutma ki, sen bir deniz yıldızı gibisin... Parlayan ama dikkatli olunmadıkça değerini hafife alanlara kapılma. Çok büyük gönüllüsün ve bu bir meziyet, sakın kaybetme! 🌊