Yatırttığım istiharem olumsuz napıcam?

Güncellemeler
1 yıl
Bir buçuk senelik ara ara büyük kavgalar yaşadığım ama çokta mutlu olduğum kafamın karışık olduğu ilişkim için arkadaşımın ablasından istihareye yatmasını istemiştim olumlu çıksa adını koyacaktık yattı göremedi emin olamadı hocasını yatırtmış o da olumsuz demiş istihare kesin sonuç verir mi olumsuz sonuç değişir mi veya bu ilişkiye devam etmem ekstra vebal midir bilgisi olan var mı
Yatırttığım istiharem olumsuz napıcam?
Cevapla